خبرگزاری کار ایران

۳ حفار غیرمجاز دربافت قدیم گرگان دستگیر شدند

asdasd

مامورین یگان حفاظت میراث فرهنگی گلستان، با سرکشی‌ها مداوم و پی درپی، ضمن حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی، متخلفین و متجاوزین را شناسایی کرده و در پاسداری هر چه بیشتر از مواریث این استان همت می‌گمارند.

گرگان - ایلنا: فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گلستان از دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در بافت قدیم گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، علی اصغر عقیلی با اعلام این خبر گفت: براساس گزارشات واصله از سوی ساکنین بافت قدیم گرگان مبنی بر حفاری‌های شبانه و غیر مجاز، به طور محسوس و نامحسوس اکیپی از مامورین این یگان، به دفعات از محل مذکور بازدید به عمل آورده و حفاری غیرمجاز محرز گردید.

وی با اشاره به اینکه مامورین این یگان با اخذ مجوزات قانونی و بازرسی با حضور مامورین نیروی انتظامی به محل حفاری وارد شدند، افزود: ۳ حفار غیرمجاز در حیاط خانه مخروبه‌ای دربافت قدیم گرگان، در حال حفاری گودالی به عرض ۲ متر و عمق حدوداً ۱۰ متر دستگیر شدند.

عقیلی اذعان داشت: این حفاران غیرمجاز به دستور قاضی کشیک، به همراه ادوات حفاری ضبط شده تماماً تحویل کلانتری شدند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گلستان درپایان عنوان کرد: مامورین یگان حفاظت میراث فرهنگی گلستان، با سرکشی‌ها مداوم و پی درپی، ضمن حفاظت از آثار ارزشمند تاریخی و فرهنگی، متخلفین و متجاوزین را شناسایی کرده و در پاسداری هر چه بیشتر از مواریث این استان همت می‌گمارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز