خبرگزاری کار ایران

جشنواره تئاتر استان گلستان برگزار می شود

asdasd

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان، 6 الی 10 مهرماه به میزبانی شهرستان گنبد کاووس برگزار می شود.

ایلنا - گرگان: بیست و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان، 6 الی 10 مهرماه به میزبانی شهرستان گنبد کاووس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، 8 گروه نمایشی از شهرهای بندرگز، کردکوی، آزادشهر، گرگان و گنبد در این جشنواره حضور دارند.

نمایش های مغناطیس درون به کارگردانی محمد میرعرب رضی از آزادشهر و اسفند 66، به کارگردانی شقایق حدادی از گنبد کاووس، در اولین روز این جشنواره به روی صحنه می روند.

درستکارترین قاتل دنیا به کارگردانی محمد رضا محمودی از گرگان، راه یافته از جشنواره تئاتر امیدهای جوان و ننه دلاور، به کارگردانی سعید قاضی نژاد از گرگان در روز جمعه (7 مهرماه) به روی صحنه می روند.

در سومین روز این جشنواره نیز، نمایش های لباسی برای مهمانی، راه یافته از جشنواره تئاتر امیدهای جوان و این عشق پیر، به کارگردانی رشید نصیری، هر دو از بندرگز، به اجرای نمایش می پردازند.

نمایش های موج ما را خواهد برد، کاری از سهیلا سبحانی از گرگان و هنگامه ای که آسمان شکفت به کارگردانی محبوبه شهریاری از کردکوی نیز در روز یکشنبه (9 مهرماه) اجرا می شود.

بیست و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان در گنبد کاووس، دوشنبه 10 مهرماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز