خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتربرنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان خبر داد؛

تخصیص 100 درصدی اعتبارات هزینه‎ای دستگاه‎های اجرایی گلستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۶۷

به خاطر تاخیر در ابلاغ اعتبار و مدیریت زمانی همچنین تسریع در اجرای امور، امیدواریم امورات دستگاه‎ها به خوبی پیش برود

ایلنا-گرگان:مدیرکل دفتربرنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان از تخصیص 100 درصدی اعتبارات هزینه‎ای دستگاه‎های اجرایی استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان،علی‎اکبر پرواز  در جلسه شورای توسعه و برنامه‎ریزی استان گفت: کل اعتبارات هزینه‎ای استان 132 میلیارد تومان بوده که شامل اعتبارات استانی، ارتقاء درآمد و سایر ردیف‎ها بوده است که در این حوزه 100 درصد تخصیص داشتیم.

وی تصریح کرد: از مجموع اعتبارات هزینه‎ای 127 میلیارد و 980 میلیون تومان چیزی بالغ بر 55میلیارد و 700میلیون تومان مربوط به پرداخت حقوق و مزایا بوده است و 72 میلیارد و 200 میلیون تومان نیز در بخش سایر هزینه‎های جاری دستگاه‎ها هزینه شده است.

رشد یک درصدی اعتبارات هزینه‎ای در گلستانمدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان افزود: اعتبارات هزینه‎ای استان در سال 1391 نسبت به عملکرد سال 1390 که معادل 126 میلیارد و 880 بوده، یک درصد رشد را نشان می‎دهد.

پرواز با بیان اینکه اعتبارات فروش خانه‎های سازمانی دو دستگاه ثبت احوال و راه و شهرسازی مجموعا 240 میلیون تومان بوده است، اذعان کرد: 3 میلیارد و 820 میلیون تومان نیز مربوط به اعتبارات حوادث بوده که در همه این حوزه‎ها صددرصد تخصیص داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در اعتبارات هزینه‎ای 11 آیتم اعتباری پیش‎بینی شده بود،اظهار داشت: از این تعداد برای 9 آیتم تخصیص صددرصد داشتیم و دو آیتم ارتقاء درآمد و اجاره ساختمان‎های ورزش و جوانان گلستان و میراث فرهنگی 94 درصد تخصیص داشته است.

میانگین تخصیص اعتبارات تملک گلستان 40.5 درصد بوده است
مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان خاطرنشان کرد: در زمینه تملک نیز اعتبار مصوب استان از محل استانی، ملی به استانی، حوادث و سایر ردیف‎های اعتباری مجموعا 354 میلیارد تومان در قالب 17 فصل، 59 برنامه، 14 شهرستان به 78 دستگاه اجرایی استان ابلاغ شده است.

پرواز با بیان اینکه میانگین تخصیص اعتبارات تملک گلستان 40.5 درصد بوده است، اظهار داشت: تقریبا تا 11 ماه آخر سال تنها 18 درصد تخصیص داشتیم که تا پایان سال این اعتبارات بهبود یافت.

وی با بیان اینکه اعتبارات تملک استان در سال 1391 نسبت به سال 1390 حدود 23 درصد رشد داشته است، گفت: اعتبارات تملک استان در سال گذشته 168 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده است.

میانگین تخصیص اعتبارات استانی حدود 24 درصد بوده استمدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان اضافه کرد: میانگین تخصیص اعتبارات استانی در 12 ماه حدود 24 درصد، اعتبارات استانی 18.8 درصد و درآمد حاصل از نفت نیز 51 درصد بوده است که مجموعا 24 درصد تخصیص یافت.

پرواز یادآور شد: اعتبارات ملی به استانی 133 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که 14.6 درصد تخصیص داشتیم و در سایر ردیف‎های استان 52 میلیارد تومان و در مجموع 79 درصد تخصیص داشتیم که درصد خوبی بوده است.

وی در خصوص عناوین اعتبارات تملک استان بیان داشت: از مجموع 168 میلیارد و 400 میلیون تومان حدود 24 درصد تخصیص درآمد، ملی به استانی 46.4 درصد و سایر ردیف‎ها نیز 79 درصد تخصیص درآمد داشته‌ایم.

تخصیص اعتبارات هزینه‎ای فروردین‎ماه دستگاه‎های اجرایی گلستان

مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استانداری گلستان با اشاره به اعتبارات سال 1392 گفت: به خاطر تاخیر در ابلاغ اعتبار و مدیریت زمانی همچنین تسریع در اجرای امور، امیدواریم امورات دستگاه‎ها به خوبی پیش برود.
پرواز با ارائه پیشنهادی در خصوص اعتبارات مذکور بیان داشت: در این سه ماه باقیمانده پیشنهاد می‎شود که پرداخت تنخواه تملک استانی با اولویت‎های پروژه‎های نیمه‎تمام با پیشرفت فیزیکی 75 درصد داشته باشیم.

وی از تخصیص اعتبارات هزینه‎ای دستگاه‎ها در فروردین امسال خبر داد و اظهار داشت: در این بخش نیز پیشنهاد می‎شود که به صورت تنخواه عمل شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز