خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامیان خبر داد؛

نصب یك دستگاه الكترولیز نمك طعام در تاسیسات آب آشامیدنی رامیان

کد خبر : ۶۶۸۴۵

در یك سال گذشته 546 كنتور خراب آب در این شهرستان تعویض شده است.

ایلنا-رامیان:مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامیان از تعویض 546 كنتور خراب آب خبر داد

به گزارش خبرنگار ایلنا از رامیان،محمد جعفر مزیدی  گفت: در یك سال گذشته 546 كنتور خراب آب در این شهرستان تعویض شده است.

  مزیدی با اشاره به خدمات ارائه شده در این شهرستان در مدت یك سال گذشته اظهار داشت: كاركنان پرتلاش این امور برای جلب رضایت و اعتماد مردم در سالی كه گذشت همه توان خود را به كار برده اند.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده و تداوم فعالیت های اجراشده در تلاشیم تا سال جاری نیز همچون سنوات گذشته بتوانیم رضایتمندی مشتركان خود را جلب نماییم.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه رامیان اصلاح و توسعه 2 هزار و 715 متر شبكه، واگذاری 410 فقره انشعابات آب، اصلاح و تعویض 245 انشعاب فرسوده، شستشوی 36 كیلومتر شبكه و 44 كیلومتر خط انتقال، 7 هزار و 560 مورد كلر سنجی، مرئی نمودن 8 دستگاه شیرآلات نصب و كلاهك سرشیر را از جمله فعالیتهای انجام شده توسط این امور در یك سال گذشته برشمرد.

مزیدی خاطرنشان كرد: همچنین به منظور رفاه مردم یك دستگاه الكترولیز نمك طعام در تاسیسات آب آشامیدنی شهرستان نصب كرده ایم.

وی همچنین یادآور شد: رفع گیر و نشتی 80 كنتور، نصب 400 فقره انشعابات آب، تفكیك 32 فقره انشعابات مسكونی و تجاری، تعویض یك دستگاه الكتروموتور و پمپ چاه و تعمیر 2 دستگاه پمپاژ، واگذاری واحد اتفاقات و نگهداری از تاسیسات به بخش خصوصی و به روز سازی رفع اتفاقات، تجهیز چاه شماره 4 رامیان، تجهیز اداره دلند به سیستم اینترنت و دبیرخانه الكترونیكی، تجهیز مشتركین منطقه به سیستم و برنامه جدید مشتركین و ستفاده از برنامه های جدید در این راستا از دیگر اقداماتی است كه در این امور اجرایی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز