خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

مقاومت تنها راه جلوگیری از زیاده خواهی مستکبرین است

asdasd

سوریه آخرین سناریوی در دست اقدام استکبار بود که به بهانه حمایت دولت بشار اسد از حزب الله قصد ساقط کردن حکومت سوریه را داشتند که به گمان خودشان، این اقدام آن‌ها طی ۱۸ روز باید عملی می‌شد.

ایلنا - گرگان: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در اجلاس غیر متعهد‌ها گفت: برای جلوگیری از زیاده خواهی مستکبران تنها یک راه وجود دارد و آنهم راه ایستادگی و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، علیرضا جمشیدی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته دفاع مقدس در لشکر ۳۰ پیاده گرگان برگزار شد افزود: آنچه که در آموزه‌های اسلام بر ان تأکید شده است دفاع جانانه در مقابل ظلم و تجاوزی است که به مسلمین تحمیل شده و یا می‌شود و در فرهنگ دینی ما چیزی به نام جنگ و تجاوز به حقوق دیگران جایی نداشته و ندارد چون در آموزه‌های اسلام، انسان مسلمان هرگز متجاوز تربیت نمی‌شود و ما پایبند به این آموزه‌های وحیانی هستیم.

وی ادامه داد: اینکه ملت ما در ادبیاتشان از واژه جنگ به عنوان دفاع مقدس یاد می‌کنند یک ادعای مطابق با واقع است زیرا ملت ما طی ۸ سال در مقابل تجاوز دشمن ایستادگی و مقاومت از خود نشان داد و خون فرزندانش را در راه این مقاومت جانانه نثار کرد، پس این حق ماست که از قداست سخن بگوییم.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان تصریح کرد: رزمندگان ما در طول ۸ سال دفاع مقدس با رفتاری مبتنی بر اخلاق نبوی و سیره رضوی و با تفکر و جهت گیری عدالتخواهانه خود، در مقابل دشمن ایستادگی کردند و با همین نگاه، هیچگاه جان و مال و ناموس غیر نظامیان جبهه مقابل را به خطر نیانداخته و کشتار نکرده‌اند الّا اینکه متجاوزین را ادب کرده و آن‌ها را وادار به شکست کردند.

وی خاطر نشان کرد: اینکه امروز ملت ما همچنان دفاع مقدس را ارج نهاده و یاد و خاطره حماسه آفرینان را گرامی می‌دارند، مبتنی بر عمل کردن به ادبیات قرآنی و تعلیمات الهی است که همه شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های عزیزآن‌ها با عمل به همین آموزه‌های وحیانی در مقابل دشمنان اسلام و مسلمین ایستادگی و مقاومت کردند.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: اگر رزمندگان و دلاور مردان این سرزمین در ۸ سال دفاع مقدس دشمن را ادب نمی‌کردند و آن‌ها را با با شکست مواجه نمی‌ساختند، از آن تاریخ تا حال شاهد جنگهای فراوان و قتل و غارتهای بیشتری از سوی مستکبران و دشمنان اسلام می‌بودیم.

وی یاد آور شد: از سال ۲۰۰۲ و پس از حمله آمریکا به افغانستان و عراق، و حمله اسرائیل غاصب به خاک لبنان و دفاع غیرتمندانه حزب الله در جنگ ۳۳ روزه و جنگ آن‌ها با مردم غزه، مستکبرین و زیاده خواهان در هر ۴ جنگی که با تجاوز به خاک دیگر کشور‌ها به راه انداختند شکست خورده و به آنچه که فکر می‌کردند دست نیافتندبویژه در لبنان و غزه، آن‌ها با چنان شکستی مواجه شدند که تا ابد الدحر درس تاریخ شد.

جمشیدی افزود: سوریه آخرین سناریوی در دست اقدام استکبار بود که به بهانه حمایت دولت بشار اسد از حزب الله قصد ساقط کردن حکومت سوریه را داشتند که به گمان خودشان، این اقدام آن‌ها طی ۱۸ روز باید عملی می‌شد و به نتیجه می‌رسید، اما امروز با گذشت ۲۰ ماه از آن زمان همچنان در باتلاق پشیمان کننده‌ای گیر کرده و بار دیگر با یک شکست سخت دیگر مواجه شده‌اند.

وی در ادامه خطاب به دلاور مردان نظامی حاضر در صبحگاه گفت: شما عزیزان و رزمندگان نه تنها با ایستادگی، استقامت و ایثار‌گریتان به نظام اسلامی و ایران سرفراز خدمت می‌کنید، بلکه به جهان بشریت نیز خدمت کرده و درس مقاومت را به امّتهای مظلوم جهان انتقال داده و سرمشق همه آن‌ها هستید و سبب نجات جانهای زیادی در سراسر جهان خواهید شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد راسخ داریم و بر این باوریم که حضرت مهدی (عج) ظهور خواهند کرد و جهان را پر از عدل و دا خواهند نمود و ما به عنوان سربازان امام زمان (عج) گوش به فرمان نایب بر حقش، فرماندهی معظم کل قوا خواهیم بود و هیچگاه در مقابل مستکبران و زیاده خواهان سر تسلیم فرود نخواهیم آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز