خبرگزاری کار ایران

قالیباف در جمع مردم گرگان:

ظرف دو سال انضباط و آرامش اقتصادی مردم را پیگیری می‎کنم

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۴

با همه وجود متوجه هستم که مهم ترین چالش امروز کشور و مشکلاتی که کانون گرم خانواده‎ها را دچار سردی کرده است مسائل مربوط به اقتصاد، گرانی و بیکاری است.

ایلنا-گرگان:کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ظرف دو سال انضباط و آرامش اقتصادی مردم را پیگیری می‎کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گرگان، محمدباقر قالیباف دیشب در شهر گرگان گفت: مسکن‎مهر یکی از کارهای خوب دولت بود اما اشکالاتی در آن وجود داشت که نقایص آن را باید برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مشکلات بخش مسکن حل شود 80 درصد قدرت خانواده‎ها افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: با ظرفیت‎هایی که در کشور وجود دارد مشکل مسکن مردم را حل خواهم کرد.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: با همه وجود متوجه هستم که مهمترین چالش امروز کشور و مشکلاتی که کانون گرم خانواده‎ها را دچار سردی کرده است مسائل مربوط به اقتصاد، گرانی و بیکاری است.

قالیباف تاکید کرد: در حال حاضر نباید تکیه‎گاه‎مان به مسائل نفت، گاز، آب باشد بلکه باید بدانیم منابع انسانی مهمترین موضوع هر کشور، جامعه و خانواده‎ای است.

وی یادآور شد: اگر به نیروی انسانی توجه شود و تبعیضی در این راستا وجود نداشته باشد و همه انسان‌هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هر گرایش، سلیقه، مذهب و قومیتی که هستند چه در مرکز و چه در روستاها همه نیازمند همدلی هستیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه همدلی مهمترین موضوع کشور است، اذعان کرد: در مجموعه مدیریتی کشور باید کاری کنیم که همه جوانان، بزرگان، اقوام و مذاهب مختلف ببینند که مجموعه دولت و کسانی که قدرت در دست‎شان است به همه اقشار نگاه می‎کند.

قالیباف با بیان اینکه راه‎حل مشکلات اقتصادی این است که باید در کشور همدلی وجود داشته باشد، اظهار داشت: نخستین خروجی همدلی این است که اعتماد مردم را نسبت به یکدیگر و اعتماد مردم را نسبت به مدیران افزایش می‎دهد.

وی خاطرنشان کرد: اگر اعتماد در کشور نهادینه شود یقینا از همه ظرفیت‎های کشور استفاده خواهد شد و آن وقت سوءتدبیر و ضعف مدیریت در جامعه را نخواهیم دید و افراد لایق در جایگاه خود قرار می‎گیرند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص مسائل اقتصادی بیان داشت: اگر جامعه‎ای از نظر اقتصادی ضعیف بوده ولی سوء تدبیر وجود نداشته باشد آن مشکلات حل خواهد شد ولی متاسفانه کشور ما که دارای نعمت‎های سرشار خداوندی است اما در سختی، فقر و بیکاری به سر می‎برد که همه اینها ریشه در سوء مدیریت کشور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز