خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس به شعار جهانی تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۰۹

ملت ایران خود را آماده یک رخداد بزرگ سیاسی در دو هفته آینده می‎کند و در روز 24 خرداد پای صندوق‎های رای با حضور میلیونی و گسترده خود حماسه بزرگ دیگری به عنوان حماسه سیاسی را خلق خواهد کرد.

ایلنا-گرگان:استاندار گلستان گفت: ملت ایران به تعیین سرنوشت کشور حساس است و در روز 24 خرداد این اقیانوس مردمی تمام توطئه‎ها و فتنه‎های دشمنان داخلی و خارجی را نقش برآب خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان،جواد قناعت در حاشیه چهل و یکمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: ملت ایران خود را آماده یک رخداد بزرگ سیاسی در دو هفته آینده می‎کند و در روز 24 خرداد پای صندوق‎های رای با حضور میلیونی و گسترده خود حماسه بزرگ دیگری به عنوان حماسه سیاسی را خلق خواهد کرد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، ملت ایران را پیشکسوت تمام ملت‎های جهان دانست و تصریح کرد: این پیشکسوت بودن در دوجنبه قابل استنباط است که اولین آن انقلابی گری است.
استاندار گلستان ادامه داد: ملت ایران در انقلابی‎گری زبانزد است به طوریکه به عنوان الگو و اسوه در انقلاب های منطقه شناخته شده و خیزش‎های مردمی و بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه بیداری اسلامی دارای سه ویژگی است، ابراز داشت: انقلاب‎های منطقه به واقع کلمه، انقلاب‎های مردمی است که وابسته به بلوک شرق و غرب و یا احزاب مختلف نیست بلکه مردمی است اگرچه احزاب نیز در آن حضور دارند و ویژگی مردمی بودن در انحصار انقلاب اسلامی ایران است.
قناعت؛ استکبارستیزی را از دیگر شاخصه‎های انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اذعان کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس که اکنون به یک شعار جهانی تبدیل شده است، از ابتدای انقلاب اسلامی برای اولین بار بر لسان ملت ایران جاری بوده و تاکنون نیز هست.
وی اسلامی بودن خیزش‎های منطقه را نیز برخاسته از انقلاب اسلامی ایران دانست و یادآور شد: ملت‎های منطقه شعار الله‎اکبر و لااله‎الاالله سر می‎دهند که اینها شعار ماتریالیستی، لیبرالیستی و برگرفته از استراتژیست‎های غربی نیست بلکه برگرفته از شعار اسلامی است.
قناعت حضور گسترده، وسیع و میلیونی مردم در پای صندوق‎های رای را نشان‎دهنده اقتدار نظام خواند و ابراز داشت: کشور ایران نمایانگر مردم‌سالاری دینی است و دموکراسی واقعی در جمهوری اسلامی ایران کاملا مشهود است چنانکه از شخص اول کشور تا یک شهروند معمولی نتیجه انتخابات را نمی‎دانند و عزم و اراده ملی تعیین کنده سرنوشت انتخابات است.
وی با بیان اینکه مردم ایران از بصیرت و قدرت تحلیل سیاسی بالایی برخوردار هستند، مصداق مردمی بودن مارا حضور در پای صندوق های رأی دانست و اذعان کرد: مردم هوشمند ایران بارها و بارها اثبات کردند که بر تعیین سرنوشت کشورشان بسیار حساس هستند و به موقع نقش‎آفرینی می‎کنند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز