خبرگزاری کار ایران

زنگ ملی گردشگری در روستای کفشگیری گرگان نواخته شد

asdasd

بازدید از موزه‌های سطح استان گلستان در روز جهانی جهانگردی برای گردشگران و عموم علاقمندان رایگان می باشد و تور رایگان استانگردی در هفته گردشگری توسط انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان صورت می پذیرد.

ایلنا - گرگان: به مناسبت هفته گردشگری، زنگ ملی گردشگری با حضور معاون عمرانی استاندار گلستان در روستای کفشگیری گرگان به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان دراین مراسم با اعلام لزوم فراگیری آموزش های گردشگری توسط دانش آموزان در مقاطع تحصیلی مختلف، از این آموزش ها به عنوان پایه ریزی توسعه صنعت گردشگری یاد کرد.

قربان عباسی در ادامه بر تدوین برنامه های آموزش گردشگری در رئوس برنامه های آموزشی تاکید داشت.وی با اشاره به اینکه 6 لغایت 12 مهر ماه هفته گردشگری می باشد، گفت: برنامه‌های متعدد و متنوعی برای اجرا در این هفته برنامه‌ریزی شده است.

وی با اعلام اینکه دراین هفته مراکز اقامتی استان تخفیف 30 درصدی ارائه خواهند کرد، افزود: بازدید از موزه‌های سطح استان گلستان در روز جهانی جهانگردی برای گردشگران و عموم علاقمندان رایگان می باشد و تور رایگان استانگردی در هفته گردشگری توسط انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان صورت می پذیرد.

عباسی خاطرنشان کرد: جامعه هتلداران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان گلستان در نمایشگاهی به مناسبت هفته گردشگری در کاخ نیاوران و سعدآباد حضور خواهند یافت و نمایشگاهی از دست آوردهای صنعت گردشگری این استان نیز توسط روسای جوامع گردشگری این استان در این هفته برگزار می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دراین ایام تور رایگان ویژه طلاب حوزه علمیه المصطفی (تور آشناسازی با جاذبه های گردشگری استان) برگزار می شود و برپایی جشنواره روستایی درروستای گز شرقی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

عباسی در پایان از دیگر برنامه های این هفته، افتتاح دفاتر خدمات مسافرتی و خانه جهانگرد درا ین استان یاد کرد و گفت: پروژه های گردشگری این استان نیز به طور متمرکز در این هفته افتتاح خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز