خبرگزاری کار ایران

نماینده آزادشهر و رامیان:

نباید از نجابت مردم سوء استفاده کرد

سیل گلستان باید به اندازه زلزله آذربایجان مورد توجه قرار بگیرد. مردم شهرهای سیل زده استان در ماه رمضان حتی غذای سحر و افطار خود را نداشتند ولی تحمل کردند.

ایلنا - گرگان: نماینده ازادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ابلاغ دیرهنگام اعتبارات بازسازی سیلاب‌های اخیر به استان گفت: نباید از نجابت این مردم سوء استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، رضا صابری افزود: سیل گلستان باید به اندازه زلزله آذربایجان مورد توجه قرار بگیرد. مردم شهرهای سیل زده استان در ماه رمضان حتی غذای سحر و افطار خود را نداشتند ولی تحمل کردند.

وی اظهار داشت: سه ماه از سیلاب‌های استان گذشته و این اعتبارات تازه وارد استان شده که نیازمند تسریع در ادامه بازسازی‌ها است.

صابری خاطرنشان کرد: با همه تلاش‌هایی که صورت گرفته و خساراتی که وارد شده تنها بخش اندکی از اعتبارات به استان پرداخت شده است که به هیچ وجه نمی‌توانداین خسارت‌ها را جبران و بازسازی کند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار ما این است که در اجرای مصوبات سرعت لازم در دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد.

وی هم چنین اعلام کرد: جهت دهی اعتبارات در استان باید به سمت اقدامات پیشگیرانه باشد تا شاهد خسارت‌های زیاد به تأسیسات و مردم نباشیم.

وی هم چنین تأکید کرد: نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که بطور شایسته منجر به بازسازی شود و از هرز رفتن منابع نیز جلوگیری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز