خبرگزاری کار ایران

برگزاری مسابقات طناب کشی صنعت آب‎وبرق کشور در گلستان

هزینه کردن برای ورزش اسراف نیست بلکه یک سرمایه گذاری می باشد که عاملی برای جلوگیری از بیماری های ورحی و روانی خواهد شود و شادابی و نشاط را برای افراد به همراه دارد.

گرگان - ایلنا: برگزاری مسابقات طناب کشی بانوان صنعت آب‎وبرق کشور به میزبانی شرکت آب‎وفاضلاب شهری گلستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، در این دور ه از مسابقات 13 تیم از 10 استان کشور حضور داشتند که در یک روز با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این دوره از مسابقات تیم سیستان و بلوچستان الف مقام اول، استان فارس مقام دوم، و سیستان وبلوچستان ب مقام سوم را به دست آورد و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم گلستان اهدا شد.

مراسم اختتامیه مسابقات طناب کشی بانوان صنعت آب‎وبرق کشور با حضور مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب‎وبرق وزارت نیرو، سرپرست شرکت آب‎وفاضلاب شهری، مدیران صنعت آب و برق و جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد.

مسئول هماهنگی امور ورزش صنعت آب‎وبرق وزارت نیرو با اشاره به اینکه ورزش برای بانوان کارمند یک ضرورت است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زنان کارمند و پشت میز نشین تحرک کمتری نسبت به آقایان دارند لذا توجه به ورزش و فراهم ساختن موقعیت های برای تحرک و پویایی این گروه یک ضرورت است.

حسین زاده افزود: هزینه کردن برای ورزش اسراف نیست بلکه یک سرمایه گذاری می باشد که عاملی برای جلوگیری از بیماری های ورحی و روانی خواهد شود و شادابی و نشاط را برای افراد به همراه دارد.

وی تصریح کرد: ما به دنبال این هستیم که رشته‎های را که برای بانوان کارمند در نظر گرفته شده افزایش دهیم و همچنین تشکیل کمیته ورزشی بانوان را نیز در دستور کار خود قرار داده‎ایم.

در ادامه سرپرست شرکت آبفا گلستان با گرامیداشت یاد و نام خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: امروز ایران اسلامی استقلال و عزت خود را در دنیا مدیون خون شهداست و امید داریم با اقداماتی که محقق می‎شود بتوانیم نماینده خوبی برای نظام باشیم.

سید منصور هاشمی در این مراسم با خیرمقدم گویی به ورزشکاران و حضار گفت: ایران اسلامی امروز در جهان سرافراز و سربلند است و همه این‎ها را مدیون ایثارگری شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش در میان کارمندان یک اولویت برای توسعه منابع انسانی است افزود: این دوره از مسابقات به میزبانی شرکت آب‎وفاضلاب شهری گلستان برگزار شد که امید داریم موجبات رضایت مندی شما فراهم شده باشد.

وی متذکر شد: برگزاری این دوره از مسابقات بحث بردو باخت نیست بلکه عاملی است برای اینکه با توسعه ورزش در بین کارکنان سستی وبی‎حالی را با پویایی و نشاط تبدیل و در خدمت رسانی به مردم همه توان خود را به کار بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز