خبرگزاری کار ایران

شهرستان گنبد یکی از قطب های تئاتر استان گلستان است

asdasd

در سال گذشته 2 اثر نمایشی از گروه «گپ» شهرستان گنبد به عنوان کار اول و دوم استان به جشنواره منطقه ای فجر راه یافت و تمام جوایز جشنواره را از آن خود کرد

گنبد - ایلنا: دبیر اجرایی بیست و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان گفت: شهرستان گنبد یکی از قطب هاب تئاتر در استان گلستان است و به این دلیل این حشنواره در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عبدالرضا شیبانی، دبیر اجرایی بیست و سومین جشنواره تئاتر استان گلستان گفت: شهرستان گنبد یکی از قطب هاب تئاتر در استان گلستان است و به این دلیل این حشنواره در این شهرستان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پیشینه تئاتر در شهرستان گنبد بسیار غنی است، گفت: از بزرگان تئاتر این شهر می توان به منوچهر آذری و مرحوم اساسی و بسیاری دیگر اشاره کرد.

شیبانی تصریح کرد: در سال گذشته 2 اثر نمایشی از گروه «گپ» شهرستان گنبد به عنوان کار اول و دوم استان به جشنواره منطقه ای فجر راه یافت و تمام جوایز جشنواره را از آن خود کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد تحصیل کرده در عرصه تئاتر در استان از ان شهرستان گنبد است، افزود: علاقه مندان به رشته تئاتر در این شهر بسیار زیادند می طلبد مسئولان نگاه ویژه ای داشته باشند.

شیبانی افزود: در این جشنواره که تا دهم مهر ادامه دارد بعد از اجرای نمایش ها جلسات نقد و بررسی با حضور استان صمد چینی فروشان برگزار می شود.

گفتنی است، جشنواره تئاتر استان گلستان از (6مهر) در شهرستان گنبد آغاز و تا (10 مهر) با حضور 8 گروه نمایشی ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز