خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت آبفا گلستان از جانبازان دیدار كرد

سرپرست و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با جانبازان و غیور مردان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

گرگان- ایلنا: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سرپرست و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با جانبازان وغیور مردان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گرگان، سید منصور هاشمی در این دیدار از جانبازان به عنوان مردان بی ادعایی نام برد که با یک اشاره مقتدای خود یعنی امام خمینی کبیر(ره) به میدان جنگ شتافتند و از خود گذشتگی ها نمودند هرچند شهادت نقطه آمال و آرزوهای آنها بود ولی سرافرازی و جانبازی نصیب شان شد.

هاشمی در ادامه خاطر نشان کرد ایثار، از خودگذشتگی، ایمان قوی به یک آرمان متعالی و دفاع از میهن اسلامی در برابر دشمن از جمله مفاهیم والا و عمیقی بودند که در هشت سال دفاع مقدس و در آن برهه حساس، در عالی ترین حد خود در ایران اسلامی به عرصه ظهور رسیده و باعث خلق حماسه ای به یاد ماندنی در تاریخ کشورمان شدند.

گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های گسترده ای را دستور کار خود داشته که از جمله آنان می توان به برپایی مراسم گرامیداشت این هفته، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی و حضور در مراسم یادواره شهدای گمنان و هسته ای در تپه نورالشهدا گرگان و دیگر برنامه ها اشاره كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز