خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار گلستان؛

تعداد 16 پروژه گازرسانی شهرستان گنبد به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۵۹

طی مراسمی با حضورمهندس قناعت استاندار گلستان، دکتر عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی، نوراللهی فرماندار و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان تعداد ۱۶ پروژه گاز رسانی شهرستان گنبد به مرکزیت روستای قره محمد تپه مورد بهره برداری قرار گرفت.

ایلنا: طی مراسمی با حضور مهندس قناعت استاندار گلستان، عباسی نماینده مجلس شورای اسلامی، نوراللهی فرماندار و تنی چند از مسئولین استان و شهرستان تعداد ۱۶ پروژه گاز رسانی شهرستان گنبد به مرکزیت روستای قره محمد تپه مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گرگان، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در خصوص جزئیات گاز رسانی به پروژه‌های شهرستان گنبد گفت: از مجموع ۱۲۳ پروژه گاز رسانی در هفته دولت خوشبختانه شهرستان گنبد با دارا بودن تعداد ۱۶ پروژه در بخش‌های مختلف رتبه دوم را دارد.

وی افزود: از مجموع ۱۳ روستای قابل افتتاح در هفته دولت تعداد ۸ روستا اختصاص به شهرستان گنبد دارد که در این رابطه تعداد ۶ هزار و ۸۷۵ نفر از مردم شریف شهرستان از این موهبت الهی بهره‌مند خواهند شد ضمن اینکه شمار روستاهای گاز دار شهرستان به ۹۹ روستا رسیده است.

مهندس سنگدوینی در خصوص سایر پروژه‌های شهرستان تصریح کرد: در بخش‌ها ی دیگر نیز تعداد ۷ پروژه مربوط به واحدهای صنعتی است، ضمن اینکه پروژه خط تقویتی تغذیه و انتقال گاز شهر گنبد با ۱۴ کیلومتر لوله گذاری با سایزهای ۱۰ و ۱۶ اینچ نیز از اهم پروژه‌های این شهرستان است که در این روز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

ایشان در ادامه خاطر نشان کرد: در مجموع می‌توان گفت برای گاز رسانی به ۱۶ پروژه شهرستان گنبد افزون بر ۵۴ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر عامل گاز گلستان در پایان با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و مدیریت در مصرف گاز ابراز داشت: در حال حاضر گاز رسانی به ۲۲ روستای شهرستان را در برنامه گاز رسانی داریم که انشاء ا... برابر برنامه از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز