خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی:

انزلی نیازمند مالكیت اراضی محدوده مصوب دولت است

کد خبر : ۱۱۱۶۲

منطقه آزاد انزلی مكمل و مهمترین پشتوانه توسعه اقتصادی استان بوده و گیلان نیز مزیت بی نظیری برای فعالیت این منطقه است و این همكاری دوطرفه منجر به توسعه همه جانبه استان می شود.

ایلنا- انزلی: مدیرعامل منطقه آزاد انزلی، گفت: یكی از مهمترین مشكلات این منطقه برای تسریع در مسیر جذب سرمایه گذار را موضوع مالكیت اراضی محدوده مصوب هیأت دولت است.

به گزارش ایلنا از انزلی، سعید رحیمی در دیدار با استاندار گیلان منطقه آزاد انزلی را ظرفیت بزرگی برای توسعه استان دانست و تاکید داشت: موفقیت هر منطقه آزاد منوط به همكاری همه نهادهای مرتبط استانی و منطقه ای بوده و تجربه بنده در سایر مناطق آزاد كشور موید این مهم است كه همكاری سلسله مراتب مدیریتی استان نقش به سزایی در تسریع پیشرفت مناطق آزاد كشور خواهد داشت.

وی با بیان اینكه دست یابی به اهداف تعیین شده برای منطقه آزاد انزلی منوط به همكاری مسئولین گیلان است،تصریح کرد: باید باور داشت كه منطقه آزاد انزلی مكمل و مهمترین پشتوانه توسعه اقتصادی استان بوده و گیلان نیز مزیت بی نظیری برای فعالیت این منطقه است و این همكاری دوطرفه منجر به توسعه همه جانبه استان می شود.

این مسوول اولویت اصلی سازمان متبوع خود را جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال مولد اعلام و خاطر نشان کرد: از زمان تأسیس منطقه، تمام توان سازمان صرف ایجاد زیرساختهای ضروری شده و هم اكنون با اتمام بخش های اصلی، برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران داخلی و خارجی آمادگی نسبی داریم.

رحیمی یكی از مهمترین مشكلات این منطقه برای تسریع در مسیر جذب سرمایه گذار را موضوع مالكیت اراضی محدوده مصوب هیأت دولت بیان کرد و ادامه داد: دست یابی به اهداف اصلی سند راهبردی و طرح جامع منطقه منوط به رفع این چالش اساسی است كه به صورت جدی در دستور كار سازمان قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز