خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم رشت در مجلس:

عدم حمایت از سرمایه گذاران سبب بروز آسیب جدی در تمامی زمینه‌ها می‌شود

کد خبر : ۱۱۴۰۴

بازار نیاز شدید به ثبات در عرصه صنعت دارد و اگر حمایت لازم از سرمایه گذار صورت نگیرد آسیب جدی در تمامی زمینه ها بویژه در بحث اشتغال خواهیم دید.

 ایلنا - رشت: نماینده مردم رشت و نایب رئیس دوم کمیسیون اشتغال و تولید مجلس بر لزوم حمایت از سرمایه گذار تاکید کرد و گفت: بازار نیاز شدید به ثبات در عرصه صنعت دارد و اگر حمایت لازم از سرمایه گذار صورت نگیرد آسیب جدی در تمامی زمینه ها بویژه در بحث اشتغال خواهیم دید.

به گزارش ایلنا از رشت،غ لام علی جعفر زاده ایمن آبادی در مراسم افتتاح چهارمین مرکز فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی بهمن در سال جاری، طی سخنانی اظهار داشت: توجه ویژه به امر حمایت از واحدهای تولیدی و خدماتی موجب رونق بازار و از همه مهمتر ایجاد اشتغال که بزرگترین معضل روز جامعه است خواهد شد.

وی با اشاره به وضعیت بازار صنعت خودرو در جهان،خاطر نشان کرد: 80 میلیون تقاضا در بازار خودرو جهانی وجود دارد و 90 میلیون خودرو در سال تولید می شود و این امر بحث رقابت را در این صنعت بسیار شدید کرده است.

این مسئول، ابراز داشت: امروزه اکثر کشورهای صنعتی پیشرفته، جایگاه شایسته‌ای از این حیث برای صنعت خودروسازی قائل هستند. صنعت خودروسازی به دلیل ارتباطات پسین و پیشین خود با دیگر صنایع، می‌تواند نیروی محرکه قوی و محوری در توسعه صنعتی یک کشور باشد.

به گفته جعفر زاده ایمن آبادی در ایران، صنعت خودروسازی که به حق صنعتی کلیدی به شمار می‌رود، تأثیر مهمی در روند رشد و شکوفایی بخش‌ها و دیگر صنایع کشور دارد.

وی بیان داشت: 1/6 (یک و شش دهم) میلیون دستگاه خودرو در ایران در طول سال تولید می شود و در جهان رتبه یازدهم را از لحاظ میزان تولید کسب کردیم که علیرغم تمامی ایرادات و گلایه های که وجود دارد این رتبه، از حیث کمیت بسیار مطلوب است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،خواستار توجه بیشتر به رضایتمندی در مشتری در گروههای خودرو سازی شد و اظهار کرد: باید همانطوری از لحاظ کمی تولید را رشد می دهیم به بحث کیفیت و خدمات پس از فروش نیز نگاه ویژه داشت.

جعفر زاده ایمن آبادی بر لزوم حمایت از سرمایه گذار تاکید کرد ومتذکر شد: بازار نیاز شدید به ثبات در عرصه صنعت دارد و اگر حمایت لازم از سرمایه گذار صورت نگیرد آسیب جدی در تمامی زمینه ها بویژه در بحث اشتغال خواهیم دید.

 67 درصد بازار کامیونت، 16 درصد وانت و 3 درصد بازار خودرو های سورای ایران از سوی گروه خودروسازی بهمن تامین می شودواین نمایندگی چهارمین نمایندگی است که در این گروه خودرو سازی در سال جاری افتتاح شده و این گروه در سال گذشته در خدمات پس از فروش رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

این مرکز با سرمایه گذاری 3میلیارد تومانی توسط بخش خصوصی و با اشتغال زایی 40 نفر راه اندازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز