خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفای شهری گیلان:

300 میلیارد ریال جمع آوری و دفع فاضلاب کلانشهر رشت نیاز است

کد خبر : ۱۱۴۵۱

با دریافت 95میلیارد ریال اعتبار برای انجام تعهدات در سال 1391 و مبلغ 205 میلیارد ریال در دو مرحله تا پایان اردیبهشت سال 92 گام مهمی در راستای جمع آوری و دفع فاضلاب کلانشهر رشت برداریم

رشت - ایلنا: مدیر عامل شرکت آبفای شهری گیلان اظهار امیدواری كرد با دریافت 95میلیارد ریال اعتبار برای انجام تعهدات در سال 1391 و مبلغ 205 میلیارد ریال در دو مرحله تا پایان اردیبهشت سال 92 گام مهمی در راستای جمع آوری و دفع فاضلاب کلانشهر رشت برداریم.

حمید روشن روان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت با اشاره به افتتاح تصفیه خانه فاضلاب رشت با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شد، عملیات انجام شده تاکنون را تشریح کرد.

وی خاطر نشان کرد:بر اساس عملیات پیش بینی شده در این پروژه تا کنون علاوه بر تکمیل و راه اندازی قسمت مایع تصفیه خانه به ظرفیت63هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز، ساخت و راه اندازی تلمبه خانه فاضلاب PSN و ساخت قسمتی از تلمبه خانه PSA انجام شده است.

این مسوول،ادامه داد: همچنین به میزان 54 کیلومتر خط شبکه و انتقال فاضلاب نیز اجرا شده که می تواند بطور متوسط 15هزارمتر مکعب فاضلاب را به تصفیه خانه هدایت نماید و علاوه بر نیز تعداد هزار و 100 اشتراک فاضلاب اجرا شده است.

روشن روان در مورد اهداف و عملیات پیش رو تا تیر ماه سال 1392 نیز،تصریح کرد: هدف اصلی فاز دوم پروژه مهر ماندگار رساندن دبی ورودی به تصفیه خانه تا 35هزار متر مکعب در شبانه روز است که برای تحقق آن باید 44 کیلومتر دیگر خطوط شبکه و انتقال اجرا و ایستگاه پمپاژ PSA نیز تکمیل و راه اندازی شود.

وی با تاکید بر این که باید تعداد اشتراک فاضلاب به 7 هزار و 500انشعاب برسد،با برشمردن كل اعتبار مورد نیاز 300 میلیارد ریالی مورد نیاز این طرح اظهار امیدواری كرد: با دریافت 95میلیارد ریال اعتبار برای انجام تعهدات در سال 1391 و مبلغ 205 میلیارد ریال در دو مرحله تا پایان اردیبهشت سال 92 گام مهمی در راستای جمع آوری و دفع فاضلاب کلانشهر رشت برداریم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای شهری گیلان در پایان،یاد آور شد: علی اکبر محرابیان،دستیار وی‍‍ژه رئیس جمهوری در  جریان سفر اخیر خود به گیلان از تعدادی از پروژه های شركت آب و فاضلاب این استان به ویژه طرح فاضلاب رشت را نیز شامل می شد،بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز