خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی گیلان خبر داد:

مرگ 14 نفر بر اثر برق‌گرفتگی در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۶

از مجموع تلفات حوادث رانندگی پنج‌ماهه امسال در گیلان 275 نفر مرد و 63 نفر زن بودند و بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 274 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 58 مورد در تصادفات درون شهری، شش مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

ایلنا- رشت: مدیرکل پزشکی قانونی گیلان، اذعان کرد: در شش‌ماهه امسال 14 نفر بر اثر برق‌گرفتگی در استان گیلان جان خود را از دست دادند.

فریبرز آیتی فیروز آبادی امروز پنج شنبه با اعلام این خبر به ایلنا،اظهار داشت:در شش ماهه امسال 14 نفر بر اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل كه تعداد فوتی‌های ناشی از برق‌گرفتگی هشت نفر ‌بود، افزایش داشته‌‌ است.

به گفته وی از كل فوت‌شدگان ناشی از برق‌گرفتگی در شش ماهه امسال 13 نفر مرد و یك نفر زن بودند و از سویی دیگردر پنج‌ماهه امسال، 338 نفر در حوادث رانندگی گیلان جان خود را از دست داده‌اند، این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 356 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، 5.1 درصد كاهش نشان می‌دهد.

این مسوول ابراز داشت:از مجموع تلفات حوادث رانندگی پنج‌ماهه امسال در  گیلان 275 نفر مرد و 63 نفر زن بودند و بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 274 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با 58 مورد در تصادفات درون شهری، شش مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

آیتی فیروز آبادی،تصریح کرد:در مرداد ماه امسال تعداد 70 نفر (61 مرد و نه زن) جان خود را در تصادفات از دست دادند كه این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22.2 درصد كاهش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز