خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان:

13 آبان نشات گرفته از واقعه غدیر خم است

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۹۵

روحیه ای كه در دوران دفاع مقدس وپس از آن در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ادامه یافت و سبب گردید كشورمان به بركت هوشیاری وبصیرت مردم ورهنمودها وفرامین جانشین به حق امام خمینی (ره)به الگویی الهام بخش در مبارزه با محورظلم وستم جهانی تبدیل شود.

ایلنا - رشت: نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان به مناسبت فرار رسیدن روز 13 آبان پیام مشترک صادر و در بخشی از آن ابراز کرده اند: 13 آبان روز ملی استکبار جهانی نشات گرفته از واقعه غدیر خم است.

به گزارش ایلنا از رشت، در ابتدای پیام مشترک آیت الله زین العابدین قربانی و کیهان هاشم نیا آمده است:امسال سیزده آبان ماه روز ملی مبارزه با استكبار جهانی با عید سعید غدیر خم از والاترین اعیاد اسلامی كه تداوم رسالت پیامبر بزرگوار اسلام (ص)در ولایت حضرت علی (ع) است تقارن یافته است.

این مسوولان ارشد گیلان در ادامه تاکید کرده اند: بی تردید واقعه ی تبعید حضرت امام خمینی (ره) به تركیه در سال 1343، به خاك و خون كشیدن دانش آموزان در اعتراض به دخالت های آمریكا درسال 1357 و تسخیرلانه ی جاسوسی در سال 1358 كه وجه مشترك همه این وقایع، استكبار ستیزی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در تاریخ مبارزات حق طلبانه با استعمار می باشد از واقعه ی غدیرخم نشأت گرفته است.

قربانی و هاشم نیا،تصریح کرده اند: روحیه ای كه در دوران دفاع مقدس وپس از آن در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ادامه یافت و سبب گردید كشورمان به بركت هوشیاری وبصیرت مردم ورهنمودها وفرامین جانشین به حق امام خمینی (ره)به الگویی الهام بخش در مبارزه با محورظلم وستم جهانی تبدیل شود.

آنان در پایان ضمن تبریك عید سعید غدیر خم عید امامت و ولایت و گرامیداشت روز ملی مبارزه با استكبار جهانی از همه ی ره پویان راه ولایت و عزت بویژه دانش آموزان و دانشجویان ارجمند دعوت کرده اند تا در برهه حساس كنونی كه دشمنی و كینه توزی های استكبار جهانی و سرسپردگانش علیه كشورمان بیشتر شده است همچون سالهای گذشته با حضوری پرشور در صفوف به هم فشرده در تظاهرات گرامیداشت این روز كه پس از اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه برگزار می شود حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز