خبرگزاری کار ایران

از عصر امروز تاکنون

آزاد راه قزوین - رشت در محدوده رودبار با رانش 5 هزار مترمکعب خاک بسته شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۶۲

در حال حاضر ماموران پلیس راه گیلان راه را بسته و خودروهای عبوری را از جاده قدیم رشت به قزوین هدایت می کنند/ اداره کل راه و شهرسازی نیز در حال پاکسازی مسیر از وجود خاک است.

ایلنا- رودبار: رئیس پلیس راه گیلان روزگذشته با ارسال نمابری به دفاتر خبرگزاری ها و مطبوعات استان از اعمال محدودیت ترافیکی و بسته شدن جاده قدیم رشت به رودبار در سه شنبه (امروز)خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رودبار، سرهنگ مجید جمشاد در این خبر اعلام کرد: جاده قدیم رشت به قزوین در حد فاصل امامزاده هاشم تا رستم‌آباد رودبار به دلیل انجام عملیات عمرانی تا عصر امروز مسدود است.

وی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی گیلان برای انجام عملیات انفجاری، خاکبرداری و حذف قو‌ی نقله‌بر در محور قدیم مذکور درخواست انسداد این مسیر را کرده است که پلیس راه استان با هماهنگی مسئولان و به منظور کمک در انجام فعالیت‌های عمرانی استان محدودیت ترافیکی در جاده مذکور را اعمال می‌کند.

این مسئول زمان انسداد محور قدیم رشت ‌ـ قزوین در حد فاصل امامزاده هاشم تا رستم‌آباد را از ساعت 13 تا 16 عصر امروز ذکر و تاکید کرد: در محور مذکور تردد انواع کامیون و تریلر و بالعکس ممنوع است.

جمشاد در پایان از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به محدودیت ترافیکی توجه کنند و همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

سخنان این مقام ارشد پلیس راه گیلان در حالی است به دلیل انفجارهای صورت گرفته و درست مقابل جاده قدیم رشت به رودبار در منطقه نقله بر، با ریزش حدود 5 هزار متر مکعب خاک، آزاد راه قزوین به رشت نیز بسته شده است.

اهمیت این ریزش کوه به حدی بوده که کیهان هاشم نیا استاندار گیلان به اتفاق محمد اکبر زاده سر پرست معاونت عمرانی و معاون سیاسی و امنیتی استانداری و ایرج موذن فرماندار رودبار در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس پلیس راه گیلان لحظاتی قبل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در گیلان با تائید آزاد راه قزوین به رشت در شهرستان رودباربه دلیل رانش کوه، تاکید کرد: این حادثه در محدوده شهرک صنعتی خرشک بین توتکابن و امام زاده هاشم (ع و)مسیر جنوب به شمال آزاد راه،رخ داده است.

به گفته سرهنگ مجید جمشاد،در حال حاضر ماموران پلیس راه گیلان راه را بسته و خودروهای عبوری را از جاده قدیم رشت به قزوین هدایت می کنند و اداره کل راه و شهرسازی نیزدر حال پاکسازی مسیر از وجود خاک به دلیل رانش زیاد کوه بوده و تاکنون به صورت کامل پاکسازی نشده است.

آزاد‌راه قزوین - رشت 10 تونل، 30 پل بزرگ و 440 پل کوچک دارد و طول آن 127 کیلومتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز