خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آستارا در مجلس:

مردم آستارا در شراکت با مصیبت دیدگان زلزله آذربایجان سیاه پوش هستند

مردم آستارابا تاسی از مردم آذربایجان شرقی عزادارند و لباس سیاه بر تن کرده اند.

ایلنا - آستارا: نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: مردم این شهرستان درشراکت با مصیبت دیدگان زلزله دلخراش آذربایجان شرقی سیاه پوش شدند.

صفر نعیمی زر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آستارا، مردم این شهرستان را در شریک غم آذربایجانیها ازجمله آذربایجان شرقی دانست و اظهار داشت: ما با تاسی از آنان عزا داریم و لباس سیاه بر تن کرده ایم.

وی با اعلام آمادگی مردم آستارا برای اهدای کمکهای مالی و جنسی به استان مصیبت زده آذربایجان شرقی، خاطر نشان کرد:تاکنون مردم این حوزه انتخابیه تعدادی آشپزخانه سیار و مبالغ نقدی وجنسی به مناطق زلزله زده اعزام کرده و همچنان تداوم خواهد یافت.

این مسوول دلیل بروز خسارتهای مالی و جانی در روستاهای آذربایجان شرقی را وجود بافت قدیمی و عدم بهسازی مناسب بافت روستایی ارزیابی کرد و بیان داشت: تاکنون چنین حادثه ای در آن منطقه رخ نداده و این گونه حوادث ناگهانی است اما باید با بهسازی ساختمانها خسارات اینگونه حوادثه را به حداقل رساند.

نعیمی زر با براز خرسندی شدید از حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، تصریح کرد: حضرت آیت الله خامنه ای با زبان گویای خویش و افکار بلند الهی خودشان این پیام را به مردم مصیبت زده رساندند که ملت و نظام با آنان هم درد است.

وی حضور مقام معظم رهبری را التیام بخش زخم هایی خواند که بر روی دلهای بازماندگان نشسته بود و اظهار کرد: هیچ دوایی علاج این درد را نمی تواند تسکین ببخشد و حضور مقام عظمای ولایت و مرجع تقلید جهان اسلام خلع عزیزان ازدست رفته را در حقیقت خنثی کرد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز