خبرگزاری کار ایران

تذکر نماینده مردم رشت به وزیر نفت:

7 جایگاه سی ان جی استان گیلان نیمه کاره رها شده است

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۷۱

این جایگاه ها در شهرستان ها و شهرهای رودبار،رضوانشهر،رحیم آباد،صومعه سرا،اطاقور و کلاچای واقع شده است/شرکت نفت منطقه گیلان هیچ نشستی در واگذاری پیمان و انتخاب پیمانکار و انجام عملیات اجرایی نداشته است

ایلنا- گیلان: یکی از سه نماینده مردم رشت در دوره نهم مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر نفت از نیمه تمام مانده 7 جایگاه سی ان جی گیلان، ابراز کرد: این جایگاه ها در شهرستان ها و شهرهای رودبار،رضوانشهر،رحیم آباد،صومعه سرا،اطاقور و کلاچای واقع شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی در ابتدای تذکر خود به رستم قاسمی، آورده است:عقد قرارداد و سپردن پروژه های احداث جایگاه های CNG به پیمانکاران دست دوم و سوم و به تبع آن طولانی شدن مسیر روند اداری تحویل صورت وضعیت ها و اخذ پول و اعتبار موجب کندی روند اجرایی و دست از کار کشیدن پیمانکاران مذکور و در نتیجه نارضایتی مردم از این وضعیت شده است.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون تعداد ۷ جایگاه CNG در شهرستان های رودبار،رضوانشهر،رحیم آباد،صومعه سرا،اطاقور،کلاچای بعلت وجود مشکلات مذکور بصورت نیمه کاره رها شده است.

این مسئول تصریح کرد: بر این که برابر اعلام مسئولان نفت منطقه گیلان، وزارت دفاع، یکی از مهمترین پیمانکاران وزارت نفت در زمینه ساخت و تجهیز جایگاههای CNG است که پس از عقد قرارداد عملیات اجرایی آن را به قرارگاه خاتم الاوصیا واگذار می کند.

جعفر زاده ایمن آبادی،بیان داشت: اما از آنجایی که قرارگاه مذکور نیز پیمانکار دست دوم به نام قرارگاه کوثر و آن نیز پیمانکار دست سوم به نام شرکت زیبا اسکان کادوس را برای انجام عملیات اجرایی انتخاب می نماید،بنابراین مسیر تحویل صورت وضعیت و به تبع آن اخذ اعتبار نیز با کندی و مشکل مواجه می شود.

وی تاکید کرد: در این بین، پیمانکار دست سوم یعنی شرکت زیبا اسکان کادوس به علت عدم دریافت وجه،دست از کار میکشد و این موارد در ۶ جایگاه دیگر در حال احداث نیز صدق میکند.

به گفته این عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس،از سوی دیگر شرکت نفت منطقه گیلان هیچ نشستی در واگذاری پیمان و انتخاب پیمانکار و انجام عملیات اجرایی نداشته و همه این مراحل در تهران و فی مابین دو وزارتخانه های نفت و دفاع صورت می پذیرد.

جعفر زاده ایمن آبادی در پایان و با اشاره به مشکلات موجود که موجبات نارضایتی شدید رانندگان علی الخصوص رانندگان تاکسی را فراهم نموده از وزیر نفت خواسته است وزارت نفت تمهیدات جدی برای رفع مشکل فوق اتخاذ و بدون فوت وقت اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز