خبرگزاری کار ایران

صفار هرندی:

مردم با چندبرابر کردن قیمت اجناس به خاک سیاه می نشینند

کد خبر : ۳۳۳۷۰

وجود افراد مزاحم و مریض در حاشیه دولت کار را خراب می کند و مانع نزول نعمت خداوند هستند.

ایلنا - رشت: محمد حسین صفار هرندی در جمع خبرنگاران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که شاکله دولت خوب و پاک هست اظهار کرد: وجود افراد مزاحم و مریض در حاشیه دولت کار را خراب می کند و آنها مانع نزول نعمت خداوند هستند.

به گزارش خبرنگاران ایلنا از رشت وی ادامه داد: همین وسوسه عناصر ناسالم گاهی  تبدیل به تدبیرهای غلط می شود و به عمل شیطانی وسوسه می گویند ودر هنگام درست پیش رفتن کار ناگهان یک نفر می آید موشی می اندازد و می دواند و قیمت ارز چند برابر نرخ واقعی می شود.

این مسئول اذعان کرد: وقتی ارز در بازار توزیع نمی کنند جامعه به هم می ریزد ولی چند برابر شدن نرخ ارز حاصل یک فکر نا صحیح است و خیال میکنند اگر بیایند همه چیزها را آزادسازی کنند این طوری کار درست می شود؟

صفار هرندی تصریح کرد: با آزاد سازی قیمت ها و رساندن قیمت دلار تا 10هزار تومان از بابت فاصله آن با دلار هزار و دویست تومانی می خواهند یارانه ها را چند برابر کنند و آیا با این کار زندگی مردم درست می شود؟

وی ابراز کرد: وقتی باب تولید در کشور بسته و کارخانجات تعطیل می شود که آن موقع به مراتب این اتفاق بدتر خواهد افتاد و یارانه به جای این که 40هزار تومان بگیرند دویست هزار تومان دریافت کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است: وقتی تولیدی وجود ندارد مردم چه چیزی بروند بخرند و برخی ها گمانشان از اجرای عدالت این است بیایند کارخانجات را خرد کنند و به هر کسی ده تا پیچ و مهره بدهند این عدالت است؟عدالت یعنی هر چیزی سر جای خودش قرار داشته باشد.

صفار هرندی ادامه داد: کارخانه باید به هم پیوسته فعالیت و تولید داشته باشد و محصول تولیدی خود را مردم بروند با قیمت متعادل و ارزان بخرند نه این که با هر تصمیم غلط فردای آن روز نرخ اجناس یکباره سرسام آور بالا می رود و مردم را به خاک سیاه می نشاند.

وی ابراز کرد: به دنبال این تصمیمات غلط رهبری به عنوان جلو دار مملکت که در جایگاه هدایت نشسته به آقایان می گوید اگر خواستید از این تصمیمات بگیرید باید جمعی باشد و ببرید اهل خرد مشورت تا نظر بدهند و تبدیل به قانون و بعد اجرایی کنید.

وزیر اسبق دولت احمدی نژاد تاکید کرد: نباید یک شخصی شب بخوابد و صبح بیدار بشود و تصمیم بگیرد که من فردا این کار را می خواهم بکنم و این امر آشوب ایجاد می کند و خدا ما را از انواع فتنه ها در امان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز