خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان:

14 واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی گیلان به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۲۱

این واحدهای تولیدی در زمینه های غذایی، فلزی، سلولزی، شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت نموده و با بهره برداری از این واحدهای صنعتی 255 نفر اشتغال ایجاد می شود و سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی بالغ بر 235 میلیارد ریال است.

 ایلنا- رشت:مدیرعامل شهرکها ی  صنعتی گیلان از به بهره برداری رسیدن 14 واحد صنعتی  در سطح شهرکها و نواحی صنعتی استان گیلان در ایام دهه مبارک فجر  خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،مجید عباسیان امین امروز  در جلسه شرکت شهرکهای صنعتی گیلان،با اعلام این خبر،اظهار کرد:  این تعداد واحد صنعتی در شهرکهای صنعتی لوشان، صومعه سرا،رشت، لاهیجان، آستارا، شفت و سیاهکل به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، این واحدهای تولیدی در زمینه های غذایی، فلزی، سلولزی، شیمیایی، برق و الکترونیک فعالیت نموده و با بهره برداری از این واحدهای صنعتی 255 نفر اشتغال ایجاد می شود و سرمایه گذاری این واحدهای صنعتی بالغ بر 235 میلیارد ریال است.

این مسئول، ابراز کرد:همچنین در این ایام 7 پروژه عمرانی از قبیل اجرای مخزن بتنی، زمینی و هوایی آب، جدول گذاری و هدایت آبهای سطحی، محوطه سازی و پیاده رو سازی، بهره برداری از راه ورودی و اجرای شبکه گاز در شهرکهای صنعتی لنگرود، آستارا، خمیران انزلی و سردار جنگل فومن با هزینه بالغ بر 8 میلیارد ریال به بهره برداری  خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز