خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان خبر داد:

اختصاص 125 میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای اشتغال نیازمندان

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۷۸

در دولت نهم و دهم 8600 واحد مسکونی در روستاها برای مددجویان و نیازمندان ساخته شده که 400 واحد مسکونی در ایام فجر امسال در اختیار صاحبان آنها که محرومین و مددجویان است قرار می گیرد.

ایلنا- رشت:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان،ابراز کرد:در دولتهای احمدی نژاد 8600 واحد مسکونی در روستاها برای مددجویان و نیازمندان ساخته شد که 400 واحد مسکونی در ایام ا... دهه ی مبارک فجرامسال در اختیار صاحبان آنها که محرومین و مددجویان می باشند قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت حسین علی محمدی  در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه گیلان، ضباتبریک فرارسیدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) به تشریح عملکرد و برنامه های ایام ا.. دهه ی مبارک فجر این نهاد پرداخت.

وی  با اشاره به سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،خاطر نشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) برآمده از بتن انقلاب اسلامی است که به فاصله ی کوتاهی پس از پیروزی انقلاب به دستور امام راحل (ره) برای رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان و پابرهنگان جامعه تاسیس شد.

این مسئول، ابراز کرد:  در دولت نهم و دهم 8600 واحد مسکونی در روستاها برای مددجویان و نیازمندان ساخته شده  که  400 واحد مسکونی در ایام ا... دهه ی مبارک فجرامسال در اختیار صاحبان آنها که محرومین و مددجویان می باشند قرار می گیرد.

علی محمدی  از افتتاح دو هزار و 100طرح خودکفایی در دهه  مبارک فجر در  گیلان خبر داد و  متذکر شد: در سال گذشته 15 هزار فرصت شغلی برای نیازمندان هزار و 100 مددجویان ایجاد شد و 4500 خانوار تحت حمایت نیز به خودکفایی رسیدند.

به گفته وی در سال جاری نیز 10 هزار سهمیه از سوی استانداری به کمیته امداد ابلاغ  شده  و 125 میلیارد تومان تسهیلات از بانکها و نیز از صندوق اشتغال نیازمندان برای این امر اختصاص یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با اعلام اختصاص 150 میلیارد تومان اعتبار در بخش خودکفایی کمیته امداد،بیان داشت: بر اساس مصوبه  مجلس، 20% از سرمایه ی قرض الحسنه ی بانکها در اختیار نیازمندان و مددجویان قرار می گیرد.

علی محمدی  یکی دیگر از برنامه های ایام ا... دهه ی مبارک فجر را تجلیل از زنان موفق سرپرست خانوار  عنوان کرد و ادامه داد:  برگزاری جشن انقلاب، اعطای تسهیلات کارگشایی به 1000 نفر از مددجویان و نیازمندان، دیدار چهره به چهره ی مسئولین ادارات و سازمانهای عضو کمیته ی ارتباطات و اطلاع رسانی با مردم در 16 منطقه ی محروم شهرستانهای استان نیز در دستور کار این نهاد در ایام ا... دهه ی فجر  هست.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز