خبرگزاری کار ایران

نماینده عالی دولت در شفت:

پس از گذشت 30 سال آب‌نمای بدآب در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۲۲

پس از 30سال این آب نما که یک طرفه بود و ارتفاع و لوله های آن بسیار نامناسب ساخته شه بود و پاسخگوی سیلاب ها و ترددهای فراوان مسافران نبود؛ به شکلی اجرا شود که حداقل چند مشکل مرتفع شود.

ایلنا- شفت: فرماندار شفت، ابراز کرد: پس از ۳۰سال با پیگیری مستمر و برنامه ریزی و تأمین اعتبار از سوی فرمانداری شفت مراحل ساخت آ ب نمای بدآب که یکی از اساسی‌ ترین مشکلات این شهرستان بود توسط دستگاه مجری؛ اداره راه و شهرسازی در حال اجراست.

به گزارش ایلنا از شفت، جوادشفیعی ثابت امروز جمعه با اعلام این این خبر، اظهار کرد: ۱۵ماه قبل در کمیته برنامه ریزی سال۹۰ توانستیم ۱۵۵میلیون تومان برای این پروژه مصوب و آنرا کُددار و امسال باتصویب ۴۰۰میلیون تومان اعتبار، پیگیری متعددی جهت ساخت پل ویا آبنما و تعریض آن صورت پذیرفت.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های نماینده مردم شهرستان‌های شفت وفومن درمجلس وهمکاری اداره کل راه وشهرسازی گیلان، اذعان داشت: در چند مرحله تلاش‌هایی صورت گرفت تا بهترین انتخاب و تصمیم جهت اجرای این پروژه حساس رخ دهد.

این مسئول، بیان داشت: پس از۳۰سال این آب نما که هم یک طرفه بود و هم ارتفاع و لوله‌های آن بسیار نامناسب بود وپاسخگوی سیلاب‌ها وترددهای فراوان مسافران عزیز نبود؛ بشکلی اجرا شود که حداقل چند مشکل مرتفع شود.

شفیعی ابت، تاکید کرد هم اکنون قرار است این آب نما با لوله‌هایی به قطر یک ونیم متر و عرض شش متر و به طول تقریبی صدم‌تر به اجرا درآید، که در حال حاضر مراحل اجرای فاز اول آن رو به اتمام است.

وی اظهار امیدواری کرد با همت خوبی که در کارکنان اداره راه وشهرسازی است؛ بتوانیم پس از سال۹۲ این پروژه خوب را تحویل مردم دهیم.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان شفت یکی از آرزوهای مهم مردم و سؤالات همیشگی خبرنگاران ومسافران طی ۳۰ سال گذشته همین دغدغه پل بداب بود که خوش بختانه تلاش‌های ۱۵ماه اخیر بزودی منجر به نتیجه خیر برای مردم خواهد شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز