خبرگزاری کار ایران

400 واحد مسکن مددجویی در گیلان افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۱۰

در 2 سال گذشته تعداد 362 واحد مسکونی در رشت، سنگر، خشکیبیجار، خمام، کوچصفهان و لشت نشاء با مبلغ 2 میلیارد و 172 میلیون ریال و ارائه ی تسهیلات به مبلغ 38 میلیارد و725 میلیون ریال احداث شد.

ایلنا- رشت: مدیر مسکن، ساختمان و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از افتتاح 400 واحد مسکن مددجویی در دهه  فجر امسال  در این استان خبر داد و گفت: برای افتتاح این واحدهای مسکونی که صاحبان آنها مددجوی کمیته امداد می باشند بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،عباس فلاحتی امروز با اعلام این خبر و با تاکید بر نیازهای اساسی مددجویان این نهاد مبنی بر ساخت، تعمیر و تجهیز مسکن مددجویی،اظهار کرد: هرساله با در نظر گرفتن این نیازها بخش عمده ای از منابع و بودجه به مسکن مددجویان اختصاص می یابد.

وی خاطر نشان کرد: کمیته امداد در قالب سرفصل های تعمیرات و بازسازی مسکن مددجویان، کمک بلاعوض برای مددجویان مالک ساختمان جهت بهبود وضعیت مسکن و پیشگیری از بروز خسارات افزونتر محل سکونت مددجو با اهداف: رفع مشکل تعمیرات جزئی و کلی مسکن مددجویان، بهبود شرایط محل سکونت خانواده ها از لحاظ بهداشتی با توجه به تعمیرات سرویس های بهداشتی و... اقدام می  کند.

این مسئول  همچنین تعداد تعمیرات و بازسازی مسکن مددجویان در طی دو سال اخیر را 756 مسکن اعلام  و ابراز کرد: برای تعمیرات جزئی و کلی این تعداد واحد مسکن مددجویی بالغ بر 3 میلیارد و 353 میلیون و 500 هزار ریال هزینه شده است.

فلاحتی،متذکر شد طرح بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مددجویان روستایی از منابع مساعدت بلاعوض کمیته امداد، تسهیلات بانکی بلند مدت و استفاده از آورده ی مددجو و مشارکت خیرین و نیکوکاران تامین می شود.

به گفته وی،در 2 سال گذشته تعداد 362 واحد مسکونی در رشت، سنگر، خشکیبیجار، خمام، کوچصفهان و لشت نشاء با مبلغ 2 میلیارد و 172 میلیون ریال و ارائه ی تسهیلات به مبلغ 38 میلیارد و725 میلیون ریال احداث شد.

مدیر مسکن، ساختمان و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان  از افتتاح 400 واحد مسکن مددجویی در دهه ی مبارک فجر در  این استان گیلان خبر داد.

فلاحتی،یاد آور شد: برای افتتاح این واحدهای مسکونی که صاحبان آنها مددجوی کمیته امداد می باشند بالغ بر 50 میلیارد ریال هزینه  شده  است.

وی در پایان،تصریح کرد:  در دو سال گذشته مبلغ 11 میلیارد و 910 میلیون ریال بابت خرید 443 واحد مسکن شهری به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رشت پرداخت  شده  است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز