خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اعلام کرد:

كشف 15 كیلوگرم ماده مخدر در رشت

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۸۹

پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از هیچ كوششی در زمینه برخورد با سوداگران مرگ فروگذار نخواهد كرد/ اكیپ های عملیاتی با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، 2 تن از اعضای این باند كه قصد انتقال محموله مواد مخدر و توزیع آن در سطح استان داشتند را در یك عملیات منسجم پلیسی دستگیر كردند

ایلنا- رشت:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از انهدام یك باند تهیه و توزیع مواد مخدر و كشف 15 كیلوگرم تریاك در شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت،فرهاد فلاح كریمی امروز با اعلام این خبر،اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ا گیلان  در پی گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یك باند تهیه و توزیع مواد مخدر به سركردگی شخصی به هویت معلوم در شهرستان رشت، پیگیری این موضوع را به طور ویژه در دستور كار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:  مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام تحقیقات نامحسوس پلیسی، اعضای این باند را شناسایی و به چگونگی حمل یك محموله مواد مخدر به استان گیلان پی بردند.

این مسئول،خاطر نشان کرد: اكیپ های عملیاتی با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، 2 تن از اعضای این باند كه قصد انتقال محموله مواد مخدر و توزیع آن در سطح استان داشتند را در یك عملیات منسجم پلیسی دستگیر كردند.

فلاح كریمی همچنین بیان داشت: مأموران با کسب مجوز قانونی از مقام قضایی در بازرسی از منزل سركرده باند، 15 كیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاك كشف و ضبط  کردند.

وی  در پایان از تلاش شبانه روزی پلیس برای مبارزه با مواد افیونی خبر داد و اعلام كرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از هیچ كوششی در زمینه برخورد با سوداگران مرگ فروگذار نخواهد كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز