خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون سیاسی استانداری گیلان/

3 طرح عمرانی در لنگرود به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۰۵

هم زمان با سومین روز از دهه مبارك فجر 3 طرح عمرانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید/ رمز پیروزی انقلاب اسلامی رهبری داهیانه حضرت امام خمینی بود.

ایلنا- لنگرود:  هم زمان با سومین روز از دهه مبارك فجر 3 طرح عمرانی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در شهرستان لنگرود به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از لنگرود،این طرح ها شامل ساختمان دانشگاه پیام نور لنگرود با زیربنای 2 هزار متر مربع در 3 طبقه ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود با زیربنای 7 هزار و 500 متر مربع در 5 طبقه و یك واحد توریستی – اقامتی (هتل آپارتمان) با زیربنای 1700 متر مربع در 6 طبقه در شهرستان چاف و چمخاله است.

برای به پایان رسیدن این طرح ها 12 میلیارد تومان هزینه شده است و با افتتاح واحد گردشگری برای 22 نفر اشتغال ایجاد شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در مراسم افتتاحیه این پروژه های عمرانی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی رهبری داهیانه حضرت امام خمینی بود زیرا ایشان انسانی عادی نبودند بلكه با سخنان و عملكردشان الگوی تمام مردم بودند.

محمد اكبرزاده افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری مسئولان امانتدار انقلاب اسلامی هستند و باید در حفظ این امانت گرانبها بكوشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز