خبرگزاری کار ایران

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصول گرایان مجلس:

بزرگترین عامل عقب ماندگی و گرانی ضعف و سوء مدیریت است

asdasd

طرح دولت الکترونیک متوقف شده /در ابتدای دولت نهم یک بخش قابل توجهی از مدیران با تجربه کنار گذاشته شدند و جای آنان را مدیران بی تجربه گرفتند.

ایلنا- رشت: نماینده مردم رشت، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم، تصریح کرد: بزرگترین عامل عقب ماندگی و گرانی در کشور و استان گیلان ضعف و سوء مدیریت برخی مدیران دولت است.

غلام علی جعفر زاده ایمن آبادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در رشت، یکی از بزرگترین مشکلات دولتهای نهم و دهم را کاهش بسیار زیاد سطح توانمندی مدیران نسبت به دولتهای گذشته عنوان کرد و اظهار داشت: برخی مدیران دولت دارای چندین ضعف بودند که اکنون خروجیهای خود را نشان می دهد.

وی خاطر نشان کرد: این مدیران فاقد علم اقتصاد هستند و قادر به مدیریت اوضاع نیستند در حالیکه هم اکنون باید برای کاهش تورم، اسکناس، سکه و نقدینگی را از جامعه جمع آوری نمائیم تا پول شوئی از بین برود و بر درآمدها و پولها نظارت داشته باشیم و مالیاتها افزایش پیدا کند.

این مسئول،تصریح کرد: در ایران نیز مانند تمام دنیا باید از کارت الکترونیکی در خرید و معاملات استفاده شود و از گردش نقدینگی و پول در جامعه جلوگیری شود و اگر این علم در مدیران دولت وجود داشت و می دانستند وجود نقدینگی در دست مردم چه اثرات تخریبی دارد، هیچ و قت این کار را نمی کردند.

دولت متوجه اشتباه بودن واریز یارانه ها به حساب مردم شده است

جعفر زاده ایمن آبادی، ابراز داشت: پس از بارها اعتراض برخی از نمایندگان مجلس از جمله بنده، اخیرا دولت متوجه شده واریز یارانه ها به حسابهای مردم و ورود این حجم بالای نقدینگی به جامعه چه اثرات تخریبی دارد، اعلام کرده من ازاین پس یارانه ها را در قالب کارت الکترونیک برای انجام معاملات ملت پرداخت می کنم.

وی دولت را بزرگترین عامل تورم و گرانی در جامعه معرفی کرد و بیان داشت: بخش قابل توجهی از مشکلات به وجود آمده در دولتهای نهم و دهم خود مسئولان دولتی و ضعف علمی و توان مندی آنان است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس نهم،یاد آور شد: طرح دولت الکترونیک که قرار بود در دو بخش مالی و غیر مالی در دولت هشتم اجرایی شود، متوقف شد و به جایی نرسیده است.

جعفر زاده ایمن آبادی، اظهار کرد: استفاده از صنعت الکترونیک، سبب کاهش سفرهای درون شهری، مصرف سوخت و آلودگی هوا می شد، ولی متاسفانه چنین نشد.

بخش قابل توجهی از عمر دولت صرف آموزش مدیران بی تجربه شد

وی با ابراز ناخرسندی شدید از به کار گیری مدیران ابتدائی و سنتی در دولتهای نهم و دهم، متذکر شد: در ابتدای دولت نهم یک بخش قابل توجهی از مدیران با تجربه کنار گذاشته شدند و جای آنان را برخی مدیران بی تجربه گرفتند و وقت طلایی صرف آموزش دادن این افراد شد.

جعفر زاده ایمن آبادی، اذعان کرد: بزرگترین عامل عقب ماندگی و گرانی در کشور  ضعف و سوء مدیریت مدیران دولت  و برنامه  نداشتن و به روز نبودن آنهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز