خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت:

کاهش 70 درصدی صدور پروانه ساختمانی نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۹۳

یک عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه سکونت بیش از ۲۵ هزار خانوار در مسکن مهر رشت ترافیک به وجود می‌آورد، از کاهش ۷۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این شهر ابراز نگرانی شدید کرد.

ایلنا- گیلان: یک عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه سکونت بیش از ۲۵ هزار خانوار در مسکن مهر رشت ترافیک به وجود می‌آورد، از کاهش ۷۰ درصدی صدور پروانه ساختمانی در این شهر ابراز نگرانی شدید کرد.

محمد محمودیان امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در رشت درباره ارزیابی خود از آخرین وضعیت مسکن مهر در رشت، اظهار کرد: با افتتاح پروژه مسکن مهر در رشت یک معضل اساسی برای این شهر به وجود خواهد آورد.

وی ادامه داد: بالای ۲۵ هزار خانوار در سایت مسکن مهر طالشان پرد رشت می‌خواهند اسکان بدهند و این در حالی هست خیابانی که در آنجا وجود دارد این تعداد خانوار بخواهند با خودروهای خود وارد سیستم بشوند، یک معضل ترافیک فراهم خواهد کرد.

این مسئول با ابراز نگرانی از تردد بالای خودرو‌ها و پیش بینی مسدود شدن مسیر تردد به سایت مسکن مهر رشت، تاکید کرد: از هم اکنون باید استانداری گیلان و مسئولین حمل و نقل و ترافیک جهت رفع این مشکل چاره اندیشی کنند تا فردا دچار مشکل و چالش نشویم.

محمودیان، اذعان کرد: پدیده ساخت و ساز در رشت به دلیل تورم و گرانی مصالح و از سوئی دیگر گران کردن تخلفات ساختمانی و وجود بند مازاد بر تراکم، یک مبالغ هنگفتی از شهروندان دریافت می‌شود که برای سازننده به صرفه نیست و در نتیجه مردم تمایل به احداث بنا ندارند.

وی ابراز کرد: الان تنازلی که در شهرداری رشت اتفاق افتاده ۷۰ درصد کاهش دریافت پروانه ساختمانی به وجود آمده که یک فاجعه تلقی می‌شود که درآمد شهر رشت که بیشتر از محل ساخت وساز و تخلفات ساختمانی تامین می‌گردید، با عدم فروش تراکم با چالش جدی روبرو شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز