خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان خبر داد:

تشكیل دبیرخانه دائمی میرزا كوچك خان جنگلی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۶۱۴

این مسئول ازصدور مجوز 200 قفس پرورش ماهی در دریا و تالاب از سوی محیط زیست، افتتاح بیش از 314 پروژه روستایی در گیلان همزمان در سراسر كشور در هفته گذشته، تشكیل دبیرخانه دائمی میرزا كوچك جنگلی در گیلان خبر داد

ایلنا- رشت: استاندار گیلان از تشكیل دبیرخانه دائمی میرزا كوچك خان جنگلی در  این استان به دنبال برگزاری  کنگره ملی  این شخصیت و روحانی بزرگ در یازدهم آذر ماه امسال در زیبا کنار رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا ازرشت،کیهان هاشم نیا در نشست شورای اداری گیلان به ریاست خود، با تسلیت وفات حضرت معصومه (س)، توسعه حرم مطهر فاطمه اخری (س) خواهر امام رضا(ع) را به عنوان یكی از طرح های توسعه ای وفرهنگی رشت نام برد.

و ی تاكید كرد: تعیین ساز و كار اجرایی محدوده حرم مطهر خواهر امام رشت بسیار اهمیت دارد و بزودی آماده می شود و ما باید توسعه این حرم مطهر را به عنوان كانون توسعه ای رشت اجرایی كنیم.

این مسئول  از فروش 200 میلیارد تومان اوراق مشاركت در ماه جاری برای تكمیل سدهای گیلان خبر داد و  خاطر نشان کرد: این بودجه معادل كل بودجه استان بوده و تماما تخصیص می یابد و می تواند پروژه های آبی و سدهای استان را با سرعت هرچه بیشتر عملیاتی كند.

هاشم نیا با اشاره به تشكیل كارگروه رسیدگی به مسائل  گیلان  به ریاست معاون اول رئیس جمهوری  در شنبه گذشته،آغاز فعالیت سایت نفتی رودسر، صدور مجوز احداث كارخانه خودرویی در استان، بررسی اجرایی سدهای پلرود، شفارود  و شهر بیجاربخشی ازموضوعات پی گیری شده در این جلسه عنوان کرد.

وی بررسی  آخرین وضعیت محصولات كشاورزی از جمله چای، ابریشم و برنج، تكمیل و بهره برداری از پروژه آزاد راه قزوین – رشت، تسریع در احداث راه آهن قزوین رشت، تشكیل صندوق توسعه چای از جمله موضوعات مورد پی گیری در این جلسه  ذکر کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان،ابراز کرد:فردا نیز معاون هماهنگی ونظارت معاون اول رئیس جمهوری در سفر به گیلان موضوعات مربوط به این كارگروه به ویژه سایت پشتیبانی نفت وگاز سردار جنگل وچای مورد بررسی دقیق قرار می گیرید.

هاشم نیا با اعلام  افزایش 110 دفتر پیشخوان دولت الكترونیك در گیلان،بیان داشت به منظور گسترش خدمات دولت الكترونیك و ارایه خدمات مطلوب تر به مردم استان انتقال خدمات اداری قابل اجرا در دفاتر پیشخوان اجرایی شده و به عنوان پایلوت كشوری در این استان عملیاتی شده است.

وی با تشكر از رسانه های  گیلان  در انعكاس خدمات دولت در گیلان ابراز داشت: انعكاس خدمات دولت در دهه فجر در رسانه های مكتوب اوج احساس مسئولیت رسانه های استان بود كه موجبات شور و نشاط مردمی شده است و امیدوارم با استمرار این تلاشگران شاهد رشد و در توسعه و عمران استان باشیم.

این مسئول   ازصدور مجوز 200 قفس پرورش ماهی در دریا و تالاب از سوی محیط زیست، افتتاح بیش از 314 پروژه روستایی در گیلان همزمان در سراسر كشور در هفته گذشته، تشكیل دبیرخانه دائمی میرزا كوچك جنگلی در گیلان خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز