خبرگزاری کار ایران

در سومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره لیگ قهرمانی کشور/

کیوان حبیبی از تیم مستر اسپرت گیلان آقای گل شد

کد خبر : ۴۹۸۹۹

کیوان حبیبی از تیم مستر اسپرت گیلان به عنوان آقای گل معرفی شد و تیم استان مرکزی که در رقابتهای مرحله مقدماتی حضور داشت کاپ اخلاق سومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره لیگ قهرمانی کشور را به دست آورد.

ایلنا- رشت: سومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره لیگ قهرمانی کشور با قهرمانی تیم استان فارس در رشت پایان یافت.

به گزارش ایلنا از رشت،در مرحله نهایی این مسابقات با حضورتیم های مستر اسپرت گیلان، فارس، همیاری زنجان و بوشهر طی روزهای پنجشنبه سوم و جمعه چهارم اسفند ماه در مجموعه ورزشی پارک شهر رشت برگزار شد.

در  این مسابقات نیمه نهایی مستر اسپرت گیلان با یک گل مغلوب فارس شد و زنجان نیز با نتیجه سه بر صفر بوشهر را شکست داد.

در دیدار رده بندی بوشهر با نتیجه 3 بر دو مستر اسپرت گیلان را شکست داد و به مقام سوم دست یافت و تیم فارس با نتیجه پرگل 5 بر صفر با غلبه بر همیاری زنجان عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

در پایان این رقابتها، کیوان حبیبی از تیم مستر اسپرت گیلان به عنوان آقای گل معرفی  شد و تیم استان مرکزی که در رقابتهای مرحله مقدماتی حضور داشت کاپ اخلاق سومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره لیگ قهرمانی کشور را به دست آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز