خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس گیلان:

جمع آوری مخروبه‌ها و باغات فاقدحصار گیلان ضروی است

asdasd

برای كاسته شدن اعتیاد در جامعه نیازمند سرعت بیشتر در عرصه های فرهنگی و اجتماعی است.

ایلنا- رئیس پلیس گیلان تاکید کرد: جمع آوری مخروبه‌ها و باغات فاقد حصار گیلان محل تجمع معتادان از سوی مسئولان مربوطه استان ضروی است.

به گزارش ایلنا از رشت، ابراهیم قائد رحمتی در نشست امروز کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر گیلان بر اتخاذ تصمیم واحد برای مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر و ساماندهی معتادان ولگرد و متکدیان تاکید کرد.

وی به اقدامات پلیس در زمینه جمع آوری معتادان ولگرد در مخروبه‌ها و باغات فاقد حصار اشاره و خاطر نشان کرد: بار‌ها پلیس این افراد را جمع آوری کرده است و این روند نیز همچنان استمرار خواهد داشت ولی تا زمانی که مخروبه‌ها و باغات فاقد حصار وجود داشته باشد زمینه برای تجمع این قبیل از افراد مهیا خواهد بود.

رئیس کمیته مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر گیلان، تاکید داشت: باید مسئولان مربوطه نسبت به جمع آوری این قبیل از مخروبه‌ها و همچنین حصارکشی باغات اقدام لازم را به عمل آورند.

قائد رحمتی به عوارض آسیب‌های مواد مخدر در جامعه اشاره و تصریح کرد: آن خانواده‌ای که بستگانش به مواد مخدر گرفتار شده، دردش را به خوبی احساس می‌نماید و همیشه به فکر چاره جویی است و این احساس درد و چاره جویی را باید در جامعه گسترش دهیم.

وی با اذعان بر اینکه تا معتاد در جامعه است علی رغم مبارزه کنونی همچنان شاهد ورود مواد مخدر خواهیم بود، متذکر شد: تنفر و احساس خطر عمومی امری ضروری برای مقابله با مواد مخدر است.

این مسوول بر احساس مسئولیت بیشتر برای مقابله با مواد مخدر تاکید و اظهار کرد: برای کاسته شدن اعتیاد در جامعه نیازمند سرعت بیشتر در عرصه‌های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی است.

قائد رحمتی با اشاره به عمر کوتاه آدمی علی الخصوص عمر کوتاه مدیریتی یادآور شد، کسی که در این مدت خدمتی به هم نوع خود نکرده ضمن اینکه ذخیره‌ای برای آخرت خود کسب نکرده، بلکه غفلت و گمراهی برای خود فراهم کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز