خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه گیلان خبر داد:

اجرای محدودیت های ترافیكی جاده ای روزهای پایانی فصل تابستان در گیلان

asdasd

شركتهای باربری و رانندگان ناوگان حمل و نقل بار و كالا خواست، با اطلاع و مد نظر قرار دادن محدودیت ها و ممنوعیت های اعمال شده، ضمن احترام به قانون و حقوق سایر شهروندان، از اتلاف وقت و زمان خود جلوگیری به عمل آورند

 ایلنا - رشت: رئیس پلیس راه  گیلان،گفت: این پلیس برای ایمنی و كشش ترافیكی بیشتر در روزهای پایانی فصل تابستان در محورهای مواصلاتی استان، محدودیت ترافیكی اعمال خواهد كرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مجید جمشاد در نشست امروز  پلیس  گیلان  با اعلام این خبر،اظهار داشت:با توجه به سپری شدن روزهای پایانی فصل تابستان و پیش بینی خروج مسافران از گیلان  در روزهای پایان هفته، به منظور افزایش ایمنی ایجاد كشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه پلیس راه استان ضمن هماهنگی با پلیس راه ناجا اقدام به اعمال محدودیت ترافیكی در محور های خروجی استان  کرده  است.

به گفته وی  تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی ساعت 24 روز پنج شنبه و جمعه مورخ 30و31 و از ساعت 8 الی 13 روز شنبه  اول مهر ماه  محور رشت به قزوین و بالعكس ممنوع  است.

این مسوول،بیان داشت تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی ساعت 24 روز پنج شنبه و جمعه 30 و31و  شهریور از ساعت 8الی 13 روز شنبه یک مهر ماه  از محور آستارا به اردبیل و بالعكس ممنوع  هست.

جمشاد،تصریح کرد:هم چنین تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 الی ساعت 23 روز چهارشنبه  و از ساعت 8 الی 23روز پنج شنبه و جمعه و31/6/91 از محور آستارا تالش ممنوع می باشد.

وی اضافه کرد:-تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 الی ساعت 23 روز چهارشنبه  29/6/91 و از ساعت 8الی 23روز پنج شنبه و جمعه مورخ30و31/6/91 از محور پونل، فومن، سراوان  و لوشان ممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی  گیلان در پایان از شركت های باربری و رانندگان زحمتكش ناوگان حمل و نقل بار و كالا خواست، با اطلاع و مد نظر قرار دادن محدودیت ها و ممنوعیت های اعمال شده، ضمن احترام به قانون و حقوق سایر شهروندان، از اتلاف وقت و زمان خود جلوگیری به عمل آورند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز