خبرگزاری کار ایران

در ۴سال اخیر توسط مهندسین هلال احمر؛

31 هزار متر مربع از اماکن هلال احمر گیلان به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۹۰

بیش از 31 هزار متر مربع فضای متعدد امدادی – ورزشی و آموزشی، پایگاه‌های مجهز امداد و نجات، ساختمان اداری و مجتمع های فرهنگی و ورزشی در شعب هلال احمر استان ستودنی است.

ایلنا- رشت: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با صدور پیامی،به مناسبت روز 5 اسفند ماه از مهندسان تلاشگر جمعیت استان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایلنا از رشت،جمشید محمدی با قدر دانی از زحمتهای شبانه روزی آنان جهت ساخت و تجهیز فضاهای امدادی – آموزشی جمعیت اظهار کرد: طی چهار سال اخیر بیش از 31 هزار و 980   متر مربع فضای متعدد امدادی – ورزشی و آموزشی، پایگاههای مجهز امداد و نجات، ساختمان اداری و مجتمع های فرهنگی و ورزشی در سراسر شعب هلال احمر استان با دستان پر توان مهندسین این جمعیت برای تربیت امدادگران متخصص و ایجاد محیطی سالم برای آموزش جوانان و نوجوانان همچنین ارایه خدمات مطلوب امدادی به هموطنان به بهره برداری رسیده که در نوع خودبی نظیر و ستودنی است.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای تمامی اعضا و کارکنان جمعیت هلال احمر این روز را به تمامی تلاشگران و مهندسان این عرصه برای تحقق اهداف عالیه جمعیت در راستای کمک به هم نوع تبریک و تهنیت گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز