خبرگزاری کار ایران

رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

اهمیت حفاظت از منابع طبیعی در کنار توسعه بر همگان آشکار است

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۹۰

کشور ایران خصوصاً گیلان به لحاظ تنوع ساختارها و نظام های بهره وری از منابع طبیعی از جایگاه ویژه ای برخوردار هست/نقش مؤثر مشارکت مردمی در حفظ و احیای منابع طبیعی بسیار ضروری به نظر می رسد و بدون حضور مردم امکان احیای جنگلها وجود نخواهد داشت

ایلنا- رشت: رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر این که امروزه اهمیت حفاظت از منابع طبیعی در کنار توسعه برهمگان آشکار است، ابراز کرد: کشور ایران خصوصاً گیلان به لحاظ تنوع ساختارها و نظام های بهره وری از منابع طبیعی از جایگاه ویژه ای برخوردار هست.

به گزارش ایلنا از رشت، مرتضی نجاتی در نشست امروز روابط عمومی جهاد کشاورزی گیلان به مناسبت فرار رسیدن هفته منابع طبیعی،اظهار کرد ک امروزه اهمیت حفاظت از منابع طبیعی در کنار توسعه برهمگان آشکار بوده و این مهم در اکثر طرح های زیربنایی و توسعه ای و در بسیاری از کشورهای جهان موردتوجه قرار میگیرد.

وی خاطر نشان کرد: مایه بسی مباهات است که کشور ایران خصوصاً گیلان به لحاظ تنوع ساختارها و نظام های بهره وری از منابع طبیعی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در سالیان اخیر گامهای بسیار مؤثری به سوی دستیابی به نظام پایدار بهره برداری منابع طبیعی و توسعه انسانی در کنار حفظ تعادل زیست محیطی برداشته شده است.

این مسئول خاک و آب  را  به عنوان مهم ترین عوامل تولید از اهمیت ویژه ای در منابع طبیعی و ثبات زیست محیطی برخوردار است،نامید و تصریح کرد: فرسایش کمی و کیفی منابع خاکی و آلودگی منابع آبی بر تمامی منابع دیگر تأثیر گذار خواهد بود.

به گفته نجاتی، به همین دلیل نقش مؤثر مشارکت مردمی در حفظ و احیای منابع طبیعی بسیار ضروری به نظر می رسد و بدون حضور مردم امکان احیای جنگلها وجود نخواهد داشت.

وی اذعان داشت: سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با این تفکر که طبیعت را برای همه آحاد جامعه و همیشه میخواهیم هفته منابع طبیعی را به همه تلاشگران عرصه طبیعت تبریک عرض می  کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز