خبرگزاری کار ایران

با امضای لوح تقدیر فرماندار شفت از سوی استاندار گیلان؛

فرماندار شفت به اشتباه فرماندار آستانه اشرفیه معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۷۹

نام وسمت نماینده عالی دولت،جواد شفیعی ثایت فرماندار شفت بوده نه سید جواد شفیعی ثابت فرماندار آستانه اشرفیه و قرار شد به جای لوح تقدیر امضا شده لوح تقدیر دیگری به این مسوول اعطا شود.

ایلنا – رشت: مراسم اختتامیه جشنواره اولین جشنواره مطبوعات فجر گیلان امروز چهارشنبه با حضور جمعی از اصحاب رسانه های مکتوب و صداو سیما و نیز مسئولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا ص رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، در این مراسم جمعی از مسئولین معاون سیاسی و امنیتی استانداری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس سرای روزنامه نگاران گیلان و نیز رئیس خانه مطبوعات ایران،سردار حزنی فرمانده قرار گاه کوثر سپاه و سردار عاطفی رئیس بسیج رسانه کشور حضور داشتند.

از نکات حاشیه ای این مراسم در هنگام برگزاری این مراسم اختتامیه عدم پذیرایی از مسئولان و اصحاب رسانه بود و مراسم نیز با حدود نیم ساعت تاخیر در ده و نیم صبح با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران شروع به کار کرد.

در جریان تجلیل از تعدادی از مدیران دستگاهها فرمانداران گیلان و اصحاب رسانه برگزیده که لوح تقدیری با امضای مشترک استاندار و مدیر کل فرهنگ و ار شاد اسلامی گیلان به آنان اهدا شده نام یکی از فرمانداران به اشتباه قرائت شد.

این در حالی بود نام وسمت نماینده عالی دولت، جواد شفیعی ثایت فرماندار شفت بوده نه سید جواد شفیعی ثابت فرماندار آستانه اشرفیه و قرار شد به جای لوح تقدیر امضا شده لوح تقدیر دیگری به این مسوول اعطا شود.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز