خبرگزاری کار ایران

خلاف اعلام قبلی متولیان جشنواره گیل فجر؛

5 مدیر روابط عمومی برتر استان گیلان توسط خبرنگاران انتخاب نشدند

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۸۶

اینک از رئیس ودست اندرکاران برگزاری این جشنواره سوال می شود دلیل تغییر نظر یک باره و بدون اطلاع رسانی عدم انتخاب مدیران روابط عمومی های برتر گیلان توسط خبرنگاران و با شیوه پیامکی چیست؟

ایلنا- رشت: امروز چهارشنبه در  مراسم  اختتامیه  نخستین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری‌ و تحلیلی فجر گیلان، از 5 مدیر روابط عمومی برتر استان نیز توسط مسئولین حاضر در مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، روابط های برتر تقدیر شده؛ شهرداری های رشت و لاهیجان، استانداری و پخش فرآورده های نفتی گیلان، فرمان داری صومعه سرا و  منطقه آزاد انزلی بودند.

حائز رتبه شدن توسط مدیران زحمت کش روابط  های عمومی ذکر شده به هیچ وجه مورد اعتراض و بحث نیست،ولی آن چه مهم و سبب ابراز نا خرسندی تعدادی از فعالین اصحاب رسانه های مکتوب گیلان شده،عدم انتخاب مدیران روابط عمومی های بهتر توسط فعالین عرضه خبر استان است.

دلیل این مدعا  درج خبری در پایگاه خبری و تحلیلی جشنواره گیل فجر،تحت عنوان «انتخاب پنج روابط عمومی برتر گیلان»، در سیزدهم بهمن ماه امسال  از سوی مسئول کمیته روابط عمومی این تشکیلات  بوده است.

بنا بر این خبر اسماعیل  عمو زاده  از انتخاب پنج روابط عمومی برتر این استان خبر داد و اظهار کرد: روابط عمومی اداره‌ها و نهادهای استان در حوزه عملکرد دهه فجر انقلاب اسلامی ارزیابی می‌شوند.

وی  در بخشی دیگری ازسخنان خود با اشاره به فعالیت ۳۱۰ خبرنگار ساماندهی شده در ستاد ویژه خبری این کمیته، خاطرنشان کرد: روابط عمومی برتر گیلان از دیدگاه خبرنگاران و با شیوه پیامکی انتخاب می‌شود».

اینک از  دست اندرکاران برگزاری این جشنواره سوال می شود دلیل تغییر نظر یک باره و بدون اطلاع رسانی،عدم انتخاب مدیران روابط عمومی های برتر گیلان توسط خبرنگاران و با شیوه پیامکی چیست؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز