خبرگزاری کار ایران

با گذشت ۶ ماه از انتصاب؛

مختار رضایی از سرپرستی فرمانداری رضوانشهر عزل شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۸۸

مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت و نقطه مقابل این مهم نیز خیانت هست که این مسوولیت همواره به یک فرد امین سپرده می شود

ایلنا- گیلان: امروز جلسه شورای اداری  رضوانشهر به ریاست محمد اکبرزاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با هدف تودیع و معارفه فرماندار  این شهرستان برگزار  شد.

به گزارش ایلنا از گیلان،معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان در این جلسه  نشست که با حضور مسوولان و ائمه جمعه شیعه و سنی منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در این عرصه یکایک ما در مقابل آنچه که خواسته شده، مسئول هستیم و در فرمان پذیری از ولایت و رهبری هیچ تعللی پذیرفته نیست.

محمد اکبر زاده، خاطر نشان کرد: مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی یک امانت و نقطه مقابل این مهم نیز خیانت هستکه این مسوولیت همواره به یک فرد امین سپرده می شود و این فرد امین هرگز به این امانت تعلق خاطر پیدا نمی کند و هرلحظه حاضر به پس دادن آن است.

وی  اخلاص را رمز پایداری برای انجام امور دانست و  تصریح کرد: اگر مروری به تاریخ زندگی شهیدان رجایی و باهنر داشته باشیم در می یابیم با توجه به مدت مسوولیت کوتاه این دو بزرگوار، بسیار در افکار ماندگار شدند، کار کردن اگر فقط برای رضای الهی باشد، ماندگار خواهد بود.

این مسئول، رضوانشهر را دارای اقوام و مذاهب گوناگون و مختلفی  نامید  و ابراز کرد: طی این مدت مدیران زیادی به این شهرستان برای دوره مسوولیت آمدند و رفتند و با نگاه به گذشته در می یابیم که چه کسانی از همین مدیران، امروز در ذهن و خاطر این مردم ماندگار هستند.

اکبر زاده  با تقدیر از زحمات  سرپرست فرمانداری شهرستان رضوانشهر،بیان داشت: تلاش  مختار رضایی در جهت ماندگاری این امانت در ذهن مردم این خطه بوده که امروز در اختیار برادر دیگری که از خانواده معظم شهدا (برادر سه شهید والامقام) است، تحویل می دهد که این نشان تعهد اخلاقی  وی محسوب می شود.

مختار رضایی سرپرست سابق فرمانداری شهرستان رضوانشهر نیز  در این جلسه طی سخنانی،بیان داشت: خدمتگزاری برای مردم، یک فرصت و افتخار محسوب می شود که امروز باید شهامت ایستادن در مقابل مردم و ارائه گزارش پایان کار طی دوره مسوولیت را به جامعه داشته باشیم.

فرماندار جدید رضوانشهر در ادامه این نشست طی سخنانی پیرامون انقلاب اسلامی و نقش امام (ره) در هدایت این انقلاب و دشمنی های آشکار و پنهان بدخواهان گفت: امام راحل تنها با اتکاء به قدرت خداوند و پشتوانه ملت بود که توانست در مقابل این همه هجمه های سنگین دشمنان بایستد.

حمیدرضا امام پناهی،متذ کر شد: اگر امروز از ما قصور و کوتاهی سر بزند، در فردای قیامت شرمنده امام و شهدا خواهیم بود و امروز باید با حضور در کنار رهبر معظم انقلاب موجبات خوشنودی شهدای عزیز و امام راحل را فراهم سازیم.

وی در ادامه خطاب به اعضای شورای اداری رضوانشهر اظهار امیداوری کرد: مسوولیتی که امروز به بنده محول شده، بتوانم خواسته شهدا، امام شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی را فراهم سازم.

در این مراسم حجج اسلام سید منصور شرفی امام جمعه اهل سنت و محمد مهدی نژاد امام جمعه تشیع پره سر نیز سخنانی ایراد کردند.

در پایان این نشست، حمیدرضا امام پناهی معاون پیشین فرماندار آستانه اشرفیه به عنوان فرماندار جدید شهرستان رضوانشهر معرفی و از خدمات مختار رضایی در طول دوره سرپرستی فرمانداری رضوانشهر قدردانی شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز