خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق مهر امام رضا(ع)رودبار خبرداد:

جذب 128 درصدی اعتبارات توسط صندوق مهر رضا (ع)رودبار

کد خبر : ۶۳۱۱۶

هزار و 512 نفر از ابتدای سال 88 تا پایان سال 91 در دوران مدیریت بنده در صندوق مهر رضا (ع) شهرستان رودبار وارد بازار کار شده اند که اعتبار آن به میزان 123 میلیارد و 655 میلیون ریال است.

ایلنا- گیلان: مدیر صندوق مهر امام رضا(ع) رودبار از جذب 128 درصدی اعتبارات توسط این شهرستان در سال گذشته خبر داد و گفت:پس از گذشت 6سال صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان به سیستم جامع نگین اتصال و وارد بعد دیگری از خدمات خود خواهد شد.

زهرا ساغری امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در گیلان، یکی از اهداف ویژه و خاص صندوق مهر امام رضا(ع) حمایت از ایجاد مشاغل خرد و برنامه ریزی برای تثبیت مشاغل ایجاد شده در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبریعنوان کرد.

وی با اشاره  به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان« سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی»،پیش بینی کرد امسال، سالی سرشار از تلاش و پشتکار در راستای دستیابی به اهداف والای صندوق برای همه ما خواهد بود.

این مسئول  در ادامه،خاطر نشان کرد: پس از شش سال که از عمر پربرکت صندوق مهر امام رضا (ع) می گذرد می توانیم با استفاده از سیستم جامع نگین ضمن تسهیل ارائه خدمات به مشتریان مدت زمان عملیات پرداخت تسهیلات را کاهش و دقت و نظارت در این فرایند را به صورت قابل ملاحظه ای افزایش دهیم که آن نیز زمینه ساز روانسازی جذب منابع است.

ساغری از جذب  128 درصدی  اعتبار ات توسط صندوق مهر رضا (ع) رودبار در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: جذب این میزان از اعتبارات  نشان از وجود همکاری و همدلی و پشتکار در صندوق این شهرستان است.

به گفته وی،شهرستان رودبار در رتبه دوم پس از شهرستان رشت در جذب اعتبارات قرار دارد که این رتبه بسیار حائز اهمیت است.

مدیر صندوق مهر رضا (ع) رودبار  تعداد طرح های ایجاد شده توسط این شهرستان  در سال 91 را 213 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ 20 میلیارد و 316 میلیون ریال  اعلام کرد.

ساغری اضافه کرد: تعداد 206 فقره وام مشاغل خانگی در طی دو سال گذشته  با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 867 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی یاد آور شد: هزار و 512 نفر از ابتدای سال 88 تا پایان سال 91  در دوران مدیریت بنده در صندوق مهر رضا (ع)  شهرستان رودبار وارد بازار کار شده اند که اعتبار آن به میزان 123 میلیارد و 655 میلیون ریال می باشد.

این مسئول،اذعان داشت: از ابتدای تاسیس صندوق مهر امام رضا (ع) رودبار در سال 85 تا کنون کل اعتبارات جذب شده به میزان 131 میلیارد و 138میلیون ریال بوده است.

ساغری،بیان داشت:استان گیلان در حال حاضر 16 صندوق شهرستانی دارد که از این تعداد صندوق های رشت و لاهیجان شعبه  هستند  که با شعبه شدن صندوق مهر امام رضا (ع) شهرستان رودبار یک گام دیگر به سوی آرمانهای خدمت رسانی خود در جهت ایجاد اشتغال و جلب رضایت مشتریان را در برخواهد داشت.

وی ضمن تشکر از حمایت مدیر صندوق مهر رضا (ع) گیلان، ائمه جمعه، فرماندار  و نماینده  رودبار, از تمامی مدیران شهرستانی و استانی به ویژه اداره کار, تامین اجتماعی , بهداشت جهادکشاورزی, کمیته امداد وبانکهای عامل به جهت همکاری همه جانبه با صندوق رودبار تقدیر و تشکر  کرد.

وی در پایان  از اصحاب رسانه به ویژه ایلنا گیلان که همیشه در انعکاس مطلوب اخبار و گزارشات صندوق رودبار تمام تلاش خود را داشته است نیز تقدیر و تشکر  کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز