خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس کمیته امنیت ملی در گفتگو با ایلنا:

ناکار آمدی احمدی‌ نژاد با حمایت از مشایی در انتخابات نمایان شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۸۹

رئیس جمهوری نباید در این برهه از زمان این چنین همایشی را برگزار کند و برگزاری آن یک نوع بهره برداری سیاسی تا رسیدگی به امور مردم است.

ایلنا- آستارا: نماینده مردم آستارا و نائب رئیس کمیته امنیت و مطالبات ملی دوره نهم مجلس شورای اسلامی،تاکید کرد: ناکار آمدی احمدی نژاد با حمایت از مشایی در انتخابات ریاست جمهوری نمایان شد.

صفر نعیمی رز امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در آستارا به ارزیابی عملکرد رئیس جمهوری ایران در دولت های نهم و دهم پرداخت و تاکید کرد: در بیشتر مسائل دولت محمود احمدی نژاد نا کارآمد بودند و نتوانستند به آن چه که گفته بودند، عمل کنند.

وی بیشترین ضعف رئیس جمهوری فعلی ایران را زمانی بیان کرد که از اسفندیار رحیم مشائی جهت ورود به عرصه دوره یازدهم انتخابات ریاست جمهوری صحبت کردند.

این مسئول، انگیزه ورود خود به عرصه انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری را این گونه اعلام کرد که به روسای جمهور ماقبل بفهمانم در خور شان و شخصیت مقام عظمای ولایت، ولی امر مسلمین جهان و نائب آقا امام زمان (عج)رعایت ادب و احترام نشده است.

نعیمی رز در ادامه ابراز کرد: ضعف رئیس جمهوری فعلی ایران هم آن چه که نمود پیدا کرد و محمود احمدی نژاد را از چشم مردم انداخت،یک سری کارهای غیر معقول در تقابل با رهبری بودن می تواند باشد.

وی با تاکید بر این که ما در مقام ریاست جمهوری با رهبری و مسئولین تعامل داشته باشیم،تصریح کرد: اگر در تقابل هم باشیم به شکست ما می انجامد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با خودداری از بیان دیگر ضعفهای رئیس جمهوری فعلی و دولت او با تذکر این نکته که اگر بخواهم نقاط ضعف احمدی نژاد را بگویم دال بر این است،من می خواهم با ضعیف نشدن او برای خود جایگاهی باز کنم،افزود: این قضاوت را باید به مردم و خرد جمعی واگذار کرد.

نعیمی رز با پیش بینی این که ملت و خرد جمعی بعد از انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری نسبت به عملکرد رئیس جمهوری فعلی به قضاوت خواهند پرداخت تدبیر  محمود احمدی نژاد برای برگزاری همایش تجلیل از خادمین میراث فرهنگی،فردا در ورزشگاه 100هزار نفری آزادی را یک اشتباه100درصدی برای حمایت از مشائی دانست.

وی با تاکید بر این که رئیس جمهوری نباید در این برهه از زمان این چنین همایشی را برگرار کند و برگزاری آن یک نوع بهره برداری سیاسی تا رسیدگی به امور مردم است،بنابراین من اجرای این برنامه را به صلاح ملت وجامعه اسلامی نمی دانم.

نائب رئیس کمیته امنیت و مطالبات ملی مجلس،یاد آورشد: دستگاههای نظارتی، انتظامی، امنیتی و مجلس نیز به صورت زبانی یک سری از مسائل را اظهار کرده اند و حالا بستگی به جرات توانایی آنها دارد که آیا واقعآ می توانند مقابل این قضیه بایستند یا نه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز