خبرگزاری کار ایران

مسوول روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی گیلان خبر داد:

افتتاح یکصد وسومین جایگاه پمب بنزین گیلان در کیاشهر لاهیجان

جایگاه کیاشهر در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع دارای سه سکو با ده نازل بنزین و 4 نازل نفت وگاز (گازوئیل) به عنوان بیست ویکمین جایگاه ناحیه لاهیجان افتتاح شد.

ایلنا-رشت: مسوول روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی گیلان از افتتاح یکصد وسومین جایگاه پمب بنزین استان در بخش کیاشهر از توابع شهرستان لاهیجان خبر داد.

به گزارش ایلنا از گیلان به نقل مریم پور نصرالله، جایگاه کیاشهر در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع دارای سه سکو با 10 نازل بنزین و 4 نازل نفت وگاز (گازوئیل) به عنوان بیست و یکمین جایگاه ناحیه لاهیجان افتتاح شد.

وی خاطر نشان کرد: جایگاه کیاشهر یک جایگاه خصوصیبوده که با اختصاص یک میلیارد و 200 میلیون تومان در مدت 16 ماه در مسیر جاده کیاشهر به انزلی در اول مهرماه جاری هم زمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

این مسئول در پایان،متذکر شد: این جایگاه با حضور نماینده مردم کیاشهر در مجلس شورای اسلامی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان،فرماندار،امام جمعه و تعدادی از مسئولان بخش کیاشهر از توابع شهرستان لاهیجان افتتاح شده است.

به گزارش ایلنا، تنظیم این خبر از سوی روابط عمومی پخش فرآورده های نفتی گیلان، در حالی است که بخش کیاشهر طبق تقسیمات کشوری از توابع شهرستان آستانه اشرفیه و نه لاهیجان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز