خبرگزاری کار ایران

نماینده رشت:

تحریم‌ها با سرمایه‌گذاری در بخش كشاورزی خنثی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۷۲

بهتر است بر روی بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کنیم.متاسفانه با عملكرد فعلی دولت كشاورزی صرفه اقتصادی ندارد. ولی ما الان تلاش می‌کنیم تا برنج‌های مرغوب ایرانی صادر شود.

نماینده مردم رشت در دوره‌های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وضعیت بخش کشاورزی خیلی تعریف ندارد، اذعان کرد: باید برای آن فکر اساسی کرد و اگر روند به این شکل پیش برود، آینده خوبی هم نخواهد داشت.

حسن تامینی لیچائی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت با بیان این مطلب، افزود: در شرایط فعلی که ایران در شرایط تحریم به سر می‌برد، یکی از بخش‌های بسیار کارساز که می‌تواند تحریم‌ها را دور بزند و خنثی كند و همه بر روی آن سرمایه‌گذاری کنند، بخش کشاورزی است.

به گفته وی، اگر در گذشته می‌توانستیم برنج‌های خارجی را با یک قیمت حدود ۱۰۰۰تومان وارد کشور کنیم، الان مجبور شده‌ایم با قیمت بالای ۵ هزار تومان، این کالا را وارد کنیم این در حالی است كه با اتكا به تولید داخل می‌توان نیازهای كشور را رفع كرد.

این مسئول، تصریح کرد: بهتر است بر روی بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کنیم.متاسفانه با عملكرد فعلی دولت كشاورزی صرفه اقتصادی ندارد. ولی ما الان تلاش می‌کنیم تا برنج‌های مرغوب ایرانی صادر شود.

تامینی لیچائی ابراز کرد: در سال گذشته، همه اقلام و اجناس به غیر از برنج، افزایش قیمت داشته است و بنابراین همه باید تلاش و هم فکری کنیم که نگذاریم وضعیت کشاورزی از این بد‌تر شود تا کشاورزان نامید شوند.

وی خاطر نشان کرد: باید همه داد بزنیم و تلاش کنیم تا وضعیت بخش کشاورزی ایران بهتر شود. ولی واردات برنج را روشی خوبی نمی‌بینم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز