خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دادگستری گیلان در گفتگو با ایلنا:

به زودی دادگاه دستگیر شدگان شورای شهر وشهرداری رشت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۹۵۸۶

اتهام دستگیر‌شدگان را اختلاس،ارتشاء،قصور و انحراف از انجام وظایف قانونی، اخلال در اداره امور شهر،اقدام بر خلاف صرفه و صلاح شهر، تصرف غیر مجاز در اموال عمومی و... که موجب تشویش اذهان عمومی و بروز تنش های اجتماعی شده است.

 ایلنا: مدیر روابط عمومی دادگستری کل گیلان،گفت: به زودی دادگاه 6 تن از اعضای شورای شهر و دو نفر از کارکنان دستگیر شده شهرداری رشت برگزار می‌شود.

محمد رحیمی بعد از ظهر امروز، دوشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در گیلان، با بیان این که آغاز دستگیری دو تن از اعضای شورای شهر رشت در بهمن ماه سال گذشته توسط مقامات قضایی استان صورت گرفته است،اظهار کرد:شورای شهر رشت 9 عضو دارد که شش تن از آنان به دلیل بروز تخلفاتی دستگیر  شده‌اند.

وی با اشاره به دستگیری دو تن از کارکنان شهرداری رشت در جریان این دستگیری‌ها، اتهام دستگیر‌شدگان را اختلاس، ارتشاء، قصور و انحراف از انجام وظایف قانونی، اخلال در اداره امور شهر،اقدام بر خلاف صرفه و صلاح شهر،تصرف غیر مجاز در اموال عمومی و... که موجب تشویش اذهان عمومی و بروز تنش‌های اجتماعی شده، عنوان کرد.

این مسئول از تعیین قاضی ویژه‌ای از سوی محمد جواد حشمتی مهذب؛ رئیس کل دادگستری گیلان، برای رسیدگی به پرونده اعضای دستگیر شده شورای شهر و دو تن از کارکنان شهرداری رشت خبر داد.

به گفته رحیمی، هم اکنون پرونده متهمین، در حال سیر مراحل قانونی جهت ارائه به دادگاه است و به زودی دادگاه دستگیر شدگان برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز