خبرگزاری کار ایران

به دلیل پوشش مناسب کنگره میرزا کوچک‌خان جنگلی صورت گرفت؛

قدردانی معاون ارتباطات ریاست جمهوری از خبرگزاری ایلنا در گیلان

کد خبر : ۷۵۳۵۲

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و رئیس نخستین کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی با قدردانی از سرپرست و خبرنگاران خبرگزاری ایلنا در گیلان، از پوشش موثر و مناسب کنگره میرزا کوچک قدردانی کرد.

ایلنا: معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری و رئیس نخستین کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی با قدردانی از سرپرست  خبرگزاری ایلنا در گیلان، خلیل اخوان اصغری،و خبرنگاران، از پوشش موثر و مناسب کنگره میرزا کوچک قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از رشت، در لوح تقدیر محمد شیخان، آمده است: تورق تاریخ و بازخوانی وقایع ناگوار و گوارای آن، حکایت‌گر مردانگی‌ها و مجاهدات و حماسه‌های شورآفرین رجال الهی و یادآور خیانت‌ها و ستمگری مردان بی‌مسما و فریب‌خوردگان دنیا طلب است که همواره دو صفحه زرین و ننگین حیات آدمیان را در ملک زمین تجلی ساخته و به تعبیر فرقانی، حیات طیبه و خبیثه را فرا روی آیندگان و سبب عبرت ساکنان خاک‌نشین ناسوت قرار داده است.

این چنین است که از مفاخر ملی و مردان بزرگ ایران عزیز، روحانی مجاهد گیلانی معروف به میرزا کوچک جنگلی، با ایمان راسخ به مکتب و حیانی اسلام و تاسی به نهضت امیر شهیدان عشق و سالار آزادگان جهان حضرت حسین بن علی «ع» و در هنگامه اشغالگری اجانب و استبداد حاکمان آن روز که خود به انحای مفاسد مبتلا بوده و ملت مظلوم ما را نیز به انواع محن مظالم گرفتار کرده بودند بپا خاست و با یاوران اندک اما به صلابت و استواری جنگل‌های سرسبز گیلان طریق حریت و عدالت پیمود که سرانجام در عین غربت و تنهایی، سر و جان به آستان حضرت دوست می‌سپارد آری، عاشقان راستین در پیمان دیروزین خود با معشوق یگانه هستی چنین کنند.

 نخستین کنگره ملی بزرگداشت کوچک جنگلی،در یازدهم آذر ماه سال 91 با حضوری رئیس جمهوری،جمعی از مسئولین کشوری و استانی،شخصیت های علمی و فرهنگی و اصحاب رسانه در مجتمع زیباکنار سازمان صدا وسیما در زیبا کنار رشت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز