خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس گیلان:

از راه‌های مقابله با تحریم اقتصادی،صرفه‌جویی و درست مصرف كردن است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۷

با تقویت تجهیزات، نیروی انسانی لازم و کیفی در تمامی سطوح چه فرایندی و چه در حوزه تعالی رفتار و همچنین در حوزه ارزیابی و ارزشگزاری، درصدد هستیم خدمات بهتری به مردم آستارا ارائه دهیم.

ایلنا: رئیس پلیس گیلان، تاکید کرد: نگهداری صحیح اموال، صرفه جویی و درست مصرف کردن از راه‌های مقابله با تحریم‌های اقتصادی است.

به گزارش ایلنا از آستارا، ابراهیم قائد رحمتی در جریان بازدید از فرماندهی انتظامی این شهرستان آستارا، اظهار کرد: در این بازدید عملکرد این شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفته و بر برنامه‌ریزی دقیق و اصولی در اجرای ماموریت‌های پیش رو تاکید شد.

به گفته وی، طرح سالم‌سازی دریا و آمادگی پلیس برای ماه مبارک رمضان از دیگر موارد ارزیابی شده این بازدید بوده است.

این مسئول عملکرد پلیس شهرستان آستارا را مثبت ارزیابی کرد و متذکر شد: در این بازدید بر رفع معایب تاکید شده و نواقص نیز به زودی رفع خواهد شد.

قائد رحمتی با تاکید بر ارائه خدمات به موقع، اذعان کرد: با تقویت تجهیزات، نیروی انسانی لازم و کیفی در تمامی سطوح چه فرایندی و چه در حوزه تعالی رفتار و همچنین در حوزه ارزیابی و ارزشگزاری، درصدد هستیم خدمات بهتری به مردم این شهرستان ارائه دهیم.

وی تاکید کرد: پلیس بر نگهداری صحیح اموال، صرفه جویی و درست مصرف کردن تاکید دارد، زیرا معتقد است یکی از راه‌های مقابله با تحریم اقتصادی همین است.

فرمانده انتظامی گیلانی برآورد اطلاعاتی پلیس شهرستان آستارا برای مقابله با ناهنجاری‌ها را خوب توصیف کرد و بیان داشت: فرماندهی انتظامی آستارا در راستای ارتقاء امنیت و احقاق حقوق مردم این شهرستان تلاش وافری برای مقابله با ناهنجاری‌ها و پیشگیری از جرایم انجام خواهد داد.

قائد رحمتی، تصریح کرد: مهم‌ترین کارهایی که باید در نظام اسلامی کشور و به خصوص در نیروی انتظامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد، احساس مسئولیت داشتن در کار است.

وی ابراز کرد: در بازدید‌ها این موضوع به جد مورد تاکید بوده و موفقیت‌های حاصله ناشی از احساس مسئولیت است.

این مسئول در پایان در پایان از وظایف اصلی نیروی انتظامی را ارتقاء امنیت مردم خواند و اعتقاد دارد؛ تحقق این امر بدون تلاش پلیس و مشارکت مردمی امکان پذیر نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز