خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی لرستان:

تامین اجتماعی لرستان ۱۲۰ میلیارد تومان از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی طلب دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۳۶۶

اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان یک فرصت طلایی و استثنایی است تا کارفرمایان بدهکار، اصل بدهی خود را پرداخت یا تقسیط کنند و از مزایا و تسهیلات بخشودگی بهره‌مند شوند.

ایلنا: اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان یک فرصت طلایی و استثنایی است تا کارفرمایان بدهکار، اصل بدهی خود را پرداخت یا تقسیط کنند و از مزایا و تسهیلات بخشودگی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، مدیر کل تامین اجتماعی لرستان با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم بدهی کارفرمایان در لرستان در اواخر هفته جاری گفت: سازمان تامین اجتماعی لرستان ۱۲۰ میلیارد تومان از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی طلب دارد.

شهناز حمزه‌لویی با اشاره به صدور دستورالعمل طرح بخشودگی جرائم اظهار کرد: این طرح در اواخر هفته جاری در استان لرستان اجرا می‌شود.
وی افزود: کار فرمایانی که در سنوات گذشته مشکلات داشته و نتوانسته‌اند حق بیمه کارگران را بپردازند، می‌توانند بدهی واحد تولیدی خود را به صورت کامل و یا به صورت تقسیط پرداخت کنند.
حمزه‌لویی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی لرستان ۱۲۰ میلیارد تومان از کارگاه‌ها و واحدهای تولیدی طلب دارد، اظهار کرد: اجرای طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان یک فرصت طلایی و استثنایی است تا کارفرمایان بدهکار، اصل بدهی خود را پرداخت یا تقسیط کنند و از مزایا و تسهیلات بخشودگی بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه با اجرای این طرح فرصت طلایی برای بازپرداخت بدهی کارفرمایان به وجود آمده است، تصریح کرد: انتظار می‌رود کارفرمایانی که تاکنون برای این مهم اقدام نکرده‌اند از فرصت باقی مانده استفاده کنند تا بتواند علاوه بر پرداخت بدهی از بخشودگی جرائم خود نیز بهره‌مند شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان عنوان‌کرد: کارگاه‌هایی که به علت دیون زیاد، کارگاه درحال واگذری یا درحال ورشکستگی است براساس مصوبه مجلس دیون تامین اجتماعی جزء ممتازین بوده وضروری است که پرداخت شوند پس بهتر است کارفرمایان بدهی را به موقع پرداخت کنند.
حمزه لویی اضافه کرد: درحال حاضر ۳۲ هزار نفر بازنشسته و ۲ هزار و۴۰۰ نفر از بیمه بیکاری و خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان با بیان اینکه در حال حاضر ۵ هزار نفر مشمول بازنشستگی سخت و زیان آور شده‌اند، گفت: استان لرستان در این زمینه جزو استان‌های اول است.
وی افزود: درحال حاضر ۱۹۶ هزار بیمه شده اصلی در استان لرستان وجود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز