خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبر داد:

سرمایه‌گذاری 37 هزار میلیارد ریال در طرح‌های مهرماندگار لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۸۴

استاندارلرستان گفت:در مجموع برای اجرای 47 طرح عمرانی و زیربنایی استان لرستان در قالب طرح‌های مهرماندگار بیش از 37 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

خرم اباد-ایلنا: استاندارلرستان گفت:در مجموع برای اجرای 47 طرح عمرانی و زیربنایی استان لرستان در قالب طرح‌های مهرماندگار بیش از 37 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از خرم آباد،حبیب الله دهمرده در جلسه ستاد مهر ماندگار استان لرستان در خرم‌آباد با بیان اینکه 47 طرح و پروژه عمرانی استان لرستان در قالب طرح‌های مهرماندگار دولت اجرا می‌شوند، اظهار کرد: برخی از این پروژه‌ها هماننده پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند، اما در برخی دیگر پیشرفت بالای 60 درصد را شاهد هستیم.

وی پیشرفت پروژه‌های راه استان در قالب مهرماندگار را 64 درصد عنوان کرد و افزود: روند اجرایی پروژه‌های مهرماندگار در سطح لرستان مطلوب است و باید گفت، به طور کلی میانگین پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی و زیرساختی مهرماندگار لرستان بیش از 60 درصد است.

استاندار لرستان با بیان اینکه طرح‌های مهر ماندگار لرستان با برنامه‌ریزی مشخص و زمانبندی دقیق در حال انجام هستند، گفت: برخی از این طرح‌ها از برنامه زمانبدی جلو و برخی نیز عقب هستند که باید بیشتر تلاش کنند.

دهمرده تصریح کرد: در مجموع برای اجرای 47 طرح عمرانی و زیربنایی استان لرستان در قالب طرح‌های مهرماندگار بیش از 37 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی تاکید کرد: برای طرح‌های مهرماندگار استان لرستان شناسنامه فنی و اجرایی تهیه شود، زیرا این شناسنامه به مجری کمک می‌کند.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اینکه با هدف ارائه گزارشی از روند پیشرفت طرح‌ها، موفقیت‌های حاصله و همچنین ارائه مسائل و مشکلات و موانع احتمالی گفت: به زودی مدیران اجرایی استان لرستان با دستیار ویژه رئیس جمهور در طرح‌های مهر ماندگار نشستی مشترک در تهران دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز