خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز مراقبت بعد از خروج از زندان استان لرستان

ایجاد فرصت شغلی برای زندانیان آزادشده وظیفه دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۵۸

رییس مرکز مراقبت بعد از خروج از زندان استان لرستان گفت: 51 فرصت شغلی طی شش ماه نخست سال جاری برای زندانیان ازاده شده این استان ایجاد شده است.

خرم آباد -ایلنا: رییس مرکز مراقبت بعد از خروج از زندان استان لرستان گفت: 51 فرصت شغلی طی شش ماه نخست سال جاری برای زندانیان ازاده شده این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، ˈمسعود یعقوبیˈ افزود: حمایت از زندانیان واجد شرایط در ایام پس از آزادی از وظایف این مرکز است که براساس ظرفیت های موجود حمایت های جامعی از این افراد صورت می گیرد.

وی افزود: با توجه به تعداد درخواست ها، نیازمند اعتبارات بیشتری برای انجام اقدامات حمایتی مناسب از این افراد در دوران پس از آزادی هستیم.

وی اظهار داشت: این اقدامات حمایتی با انجام کارهای مطالعاتی، بررسی طرح های علمی انجام می شود که برهمین اساس امسال 51 فرصت شغلی با صرف چهار میلیارد و 635 میلیون ریال برای این افراد ایجاد شده است.

یعقوبی تصریح کرد: این اعتبارات از محل تسهیلات وجوه اداره شده و منابع بانکی در قالب قرض الحسنه به مددجویان واجد شرایط پرداخت می شود.

به گفته وی، این مشاغل در بخش های دامداری، جوشکاری، کشت زعفران، پرورش ماهی، زنبورداری، قالیبافی، مکانیکی، خواروبار فروشی و کتابفروشی ایجاد شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز