خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان

100 کیلوگرم زعفران در لرستان تولید می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۰

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: 14 واحد بسته بندی محصولات در استان وجود دارد که ظرفیت مطلوبی برای بسته بندی و عرضه زعفران تولیدی استان محسوب می شوند.

خرم آباد - ایلنارییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: 14 واحد بسته بندی محصولات در استان وجود دارد که ظرفیت مطلوبی برای بسته بندی و عرضه زعفران تولیدی استان محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اّباد، حجت الله بیرانوند شامگاه شنبه با بیان اینکه 100 کیلوگرم زعفران در لرستان تولید می شود، افزود: در این راستا راه اندازی واحدهای بسته بندی تخصصی برای این محصول بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه برای شروع کار واحدهای بسته بندی و صنایع تبدیلی استان یک خط از تولید خود را به این محصول اختصاص دهند، اظهار داشت: این واحدها می توانند با تغییر یک خط از تولید خود به بسته بندی زعفران نیز بپردازند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان همچنین ابراز امیدورای کرد که برای تغییر خط تولید این واحدهای بسته بندی سرمایه در گردش لازم برای تکمیل و توسعه این واحدها نیز پرداخت شود.

بیرانوند گفت: در غیر اینصورت می توان واحدهای غیر فعال در استان را برای بسته بندی زعفران استان تجهیز و راه اندازی کنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز